Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektowa nadzoru wraz z zespołem Inspektorów branżowych dla zadania pn. „Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach ”

Gmina Stargard ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 613 410 , fax. 915 613 411
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stargard
    ul. Rynek Staromiejski 5
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 613 410, fax. 915 613 411

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektowa nadzoru wraz z zespołem Inspektorów branżowych dla zadania pn. „Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru wraz z zespołem inspektorów branżowych dla zadania „p.n. „Budowa infrastruktury drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej w Grzędzicach ”. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru -zgodnie z wymogami umowy i zasadami wiedzy technicznej oraz prowadził będzie niezbędne działania związane z prawidłową realizacją Kontraktu z Wykonawcą prac projektowych i robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z postanowieniami siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. poz. 229 j.t.). W przypadku przynależności z innym wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przedkłada dowody, że powiązania te nie prowadzą do zakłócenia. 2 Dowód wniesienia wadium (należy dołączyć do oferty).3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i podmiotach trzecich. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) 6. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach