Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na przeprowadzeniu audytu energetycznego budynku w Gminie Szelków i jego następczej termomodernizacji wraz ewentualną instalacją systemów OZE, zgodnie z wnioskami wynikającymi z przeprowadzonego audytu

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7176001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2015-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39 39
    06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7176001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na przeprowadzeniu audytu energetycznego budynku w Gminie Szelków i jego następczej termomodernizacji wraz ewentualną instalacją systemów OZE, zgodnie z wnioskami wynikającymi z przeprowadzonego audytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przygotowaniem do realizacji inwestycji gminnej określonej w Załączniku nr 8 do niniejszego SIWZ, jak również związane z pełnieniem funkcji: Inwestora Zastępczego których szczegółowy zakres określony jest w Załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ. Inwestycja gminna związana jest z głęboką termomodernizacją energetyczną, w tym połączoną z możliwością wymiany źródeł ciepła oraz zastosowania odnawialnych źródeł energii (jako element projektu), budynku użyteczności publicznej gminy, w związku z czym w zakres zlecenia wejdą między innymi (Załącznik 9): a. wykonanie audytu energetycznego; b. przygotowanie studium wykonalności projektu; c. przygotowanie dokumentacji przetargowej do wyboru wykonawców projektu technicznego oraz robót budowlanych lub wykonawcy w trybie /zaprojektuj i wybuduj/; d. dokumentacja wyboru wykonawcy/ów; e. realizacja i dokumentacja szeregu innych zadań inwestora zastępczego, tak na etapie projektowania, przygotowania, jak i na etapie realizacji i odbioru prac inwestycyjnych, niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w zakresie należącym do kosztów kwalifikowanych Konkursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799330003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) 9.2. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240) 9.3. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9.4. W treści dokumentów Wykonawcy potwierdzającego wniesienie wadium składanego w innej formie niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w których Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą wynikać wprost z postanowień określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164). 9.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZWBK w Makowie Mazowieckim O/Ostrołęka Nr 79 1500 1588 1215 8005 0952 0000 z dopiskiem wadium na Inspektora Zastępczego Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zaś oryginał polecenia przelewu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na jego żądanie. 9.6. Termin wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na konto bankowe Gminy Szelków, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed terminem składania ofert, jest to warunek bezwzględnie konieczny. 9.7. Zwrot wadium Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.8. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z. p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z. p, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy p.z. p, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z. p, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną