Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze"

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i termomodernizacja obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze”. Zakres robót budowlanych nad którymi prowadzony będzie nadzór: Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących prac, szczegółowo opisanych w dokumentacji projektowej technicznej: 1. W zakresie termomodernizacji obiektu:  docieplenie elewacji tylnej, elewacji skrzydeł bocznych  remont i docieplenie dachu i stropodachu budynku,  wymianę orynnowania, obróbek blacharskich, opierzeń dachu oraz instalacji odgromowej  przebudowę wewnętrznych instalacji grzewczych: ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania,  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji  wymianę „starej” stolarki okiennej,  montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej – okna i drzwi zewnętrzne ganków wejściowych  wykonanie izolacji cieplnej podłóg na gruncie  wykonanie izolacji cieplnej stropów pod poddaszem nieogrzewanym  wykonanie docieplenia ścian w gruncie, 2. W zakresie przebudowy obiektu:  nadbudowę skrzydła północnego budynku z wykonaniem nowej więźby dachowej  budowa i montaż nowych ścian działowych  przebudowę wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej  przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej dla zasilania urządzeń wentylacyjnych i sanitarnych  wykonanie drenażu opaskowego  budowę ganków wejściowych skrzydła północnego  budowę zewnętrznych schodów wejściowych skrzydła północnego  wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód z drenażu  wzmocnienie konstrukcji istniejących stropów Przedmiot zamówienia nie obejmuje:  wykonania robót opisanych Obmiarem Robót Wykonanych (dotyczy robót rozbiórkowych, wstępnego czyszczenia elewacji frontowej)  przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej – zakres został zrealizowany,  przebudowy przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej – według odrębnego wykonawstwa  likwidacja zbiorników podziemnych na nieczystości bytowe – według odrębnego wykonawstwa  odtworzenia nawierzchni przy budowie przykanalików kanalizacji deszczowej  rozbiórki budynków gospodarczych – zakres został zrealizowany  remontu elewacji frontowej budynku,  wykonania systemu oddymiania klatek schodowych ewakuacyjnych  wykonania instalacji sygnalizacji zagrożenia pożarowego  montażu dźwigów osobowych  montażu platform dla osób niepełnosprawnych  prac budowlanych wykończeniowych oraz towarzyszących m.in. montażu sufitów podwieszanych w wybranych pomieszczeniach, naprawy tynków, wykonania nowych posadzek, okładzin ściennych, malowania ścian, montażu armatury sanitarnej (przybory, urządzenia sanitarne, kratki ściekowe), montażu osprzętu elektrycznego, montażu opraw oświetleniowych  montażu kompletnych systemów alarmowych, antywłamaniowych, monitoringu, SAP (ostrzegania o pożarze) oraz teletechnicznych  konserwacji zachowanych elementów wystroju wnętrz  budowy antresoli i punktu informacyjnego w bibliotece  przebudowy nawierzchni placu wewnętrznego i innych powierzchni komunikacyjnych wraz z odwodnieniem  wykonania miejsca gromadzenia odpadów  montażu elementów małej architektury  wykonania nasadzeń zieleni  budowy wewnętrznej instalacji hydrantowej  wykonania instalacji teletechnicznej  wyposażenia biblioteki w meble oraz sprzęt komputerowy,  wyposażenia sali tanecznej,  przebudowy sceny w sali widowiskowej,  wyposażenia sali teatralnej  dostawy urządzeń i wyposażenia pomieszczeń kuchni, magazynów w przedszkolu UWAGA:  przewody instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, wentylacji i klimatyzacji należy wykonać z pominięciem ich obudów, bez zamurowania bruzd. Należy je wyposażyć w odpowiednie izolacje termiczne  wzmocnienie stropów obejmuje wykonanie rozbiórek ścian, sufitów i stropów koniecznych do wykonania wzmocnień, wykonanie wzmocnienia stropów i słupów, wykonania górnej obudowy stropów poprzez nabicie desek, płyt OSB (bez warstw izolacyjnych, ochrony przeciwpożarowej i wykończeniowych podłóg)  nowe ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych należy wykona jako jednostronnie płytowane dwuwarstwowo bez szpachlowania od strony pomieszczenia, w którym znajdują się urządzenia sanitarne i klimatyzacyjne. Drugą stronę ściany należy pozostawić bez obudowy  przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej obejmuje zakres ograniczony do: demontażu „starej instalacji”, ułożenia kabli WLZ, montażu rozdzielni elektrycznych, doprowadzenia zasilania do urządzeń wentylacyjnych i sanitarnych.  Zamawiający przekaże Wykonawcy następujący materiał na wykonanie izolacji cieplnej budynku:  płyty TERMO XPS Prime w ilości 20,10 m3  styropian TERMOORGANIKA GOLD FASADA 140 14 cm w ilości 187,32 m3  styropian TERMOORGANIKA GOLD FASADA 30 3 cm w ilości 3,60 m3 Właściwości i parametry materiału izolacyjnego są zgodne z projektowanymi parametrami. Materiał został zatwierdzony do wbudowania. Wykonawca winien uwzględnić wykonanie prac związanych z dociepleniem przy użyciu materiału powierzonego przez Zamawiającego. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja projektowa techniczna: 1.1. Projekt budowlany – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury wraz z informacją BIOZ: a. TOM I – Projekt zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze b. TOM II – Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. TOM III – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze 1.2. Projekty wykonawcze - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze a. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze b. Projekt wykonawczy – Branża architektoniczna i konstrukcyjna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. Projekt wykonawczy - Branża architektoniczna i konstrukcyjna – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze d. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania e. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania f. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacje elektryczne i niskoprądowe g. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja elektryczne i niskoprądowe 1.3. Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji frontowej budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze 1.4. Opis remontu i docieplenia elewacji tylnej oraz elewacji skrzydeł bocznych budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze 1.5. Opis robót budowlanych dotyczących remontu (wymiany pokrycia) i docieplenia dachu bryły głównej oraz skrzydła południowego budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom I –Roboty budowlane 2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom II – Instalacje 2.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom III – Zagospodarowanie terenu 2.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót – Wzmocnienie stropów budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji projektowej technicznej za wyjątkiem tych, które nie są objęte przedmiotem zamówienia 2. Wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletny operat kolaudacyjny, o którym mowa w SIWZ Część III. Istotne postanowienia umowy §9 pkt 2.2 umowy. Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Informacje dodatkowe: 1. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę oraz zgłoszeń wykonywania robót budowlanych. 2. W trakcie realizacji prac budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na dziedziniec kompleksu Centrum Kultury oraz zapewnić bezpieczne i bezkolizyjne dojście dla użytkowników kompleksu: mieszkańców, klientów Klubu Sportowego RELAX 3. Struktura własności i dostęp do nieruchomości:  dz. nr 865, 238/7, 234/9, 238/9 obr. 6 m. Kamienna Góra stanowią własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do obiektu Centrum Kultury poprzez te nieruchomości;  dz. nr 278 obr. 6 m. Kamienna Góra ul. Kościuszki to - droga powiatowa (Powiat Kamiennogórski) – warunki wejścia w teren działki oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego należy uzgodnić z właścicielem - do uzyskania kosztem i staraniem Wykonawcy;  dz. nr 235, 238/2, obr. 6 m. Kamienna Góra – nieruchomości prywatne – nieodpłatny dostęp uzyskany staraniem Zamawiającego. 4. Istniejący „plac wewnętrzny” na działce nr 865 zostanie oddany do dyspozycji wykonawcy w części z uwagi na konieczność zapewnienia bezkolizyjnego dojścia użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których się mieszczą lokale mieszkalne oraz Klub Sportowy RELAX. Wykonawca uwzględniając te wymogi winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym propozycję zajęcia „placu wewnętrznego”. 5. Realizacja zadania przewidziana jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca robót budowlanych udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i zamontowane urządzenia. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjęciem dokumentacji projektowej i dokonanie jej oceny pod względem zapisów określonych w umowie zawartej z Wykonawcą robót budowlanych; 2. reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 3. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów budowlanych i urządzeń (wydawanie zatwierdzeń materiałowych); 4. ewidencjonowanie wydanych zatwierdzeń materiałowych wraz z ich kopiami i przekazanie ich na 10 dni przed zakończeniem czasu trwania umowy zamawiającemu; 5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego; 6. sprawdzanie ilości pracowników na budowie w tym podwykonawców; 7. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 8. ustalanie przed wystawieniem przez wykonawcę robót budowalnych faktur, wykonanych i odebranych zakresów rzeczowych podlegających fakturowaniu z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego; 9. wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót; 10. informowanie na piśmie Zamawiającego na koniec każdego tygodnia o : e. postępie robót; f. ilości zaangażowanych do pracy przez Wykonawcę robót budowlanych robotników z rozróżnieniem na pracowników Wykonawcy i poszczególnych podwykonawców o ile wystąpią; g. ewentualnych zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartej umowy; h. składania serwisu fotograficznego z postępu robót na płycie CD; 11. żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 12. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Wykonawcą oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych; 13. kontrola oznakowania miejsca robót; 14. uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych wg zasad określonych w Załączniku nr 4 do umowy; 15. uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych w odstępach 12-miesięcznych licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych; 16. zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w dokumentacji projektowej; 17. inicjowanie, na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Narady koordynacyjne odbywać się będą co najmniej 1 raz w tygodniu z udziałem całego zespołu i Wykonawcy. Z każdej narady będzie sporządzony protokół. W czasie każdej narady koordynacyjnej mają prawo uczestniczyć w charakterze obserwatorów wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele. Poza usługami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dołączoną dokumentacją i warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający informuje, że jest na etapie wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych (ogłoszono postępowanie przetargowe), nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski. Ponieważ Zamawiający na obecnym etapie nie ma wiedzy na temat tego jak to postępowanie będzie przebiegać, informuje że w przypadku, gdy dojdzie do unieważnienia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, odstąpi od umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1;  z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZIF.271.26.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach