Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy rewitalizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy rewitalizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy rewitalizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Kamiennej Górze przy Placu Wolności 12 i Placu Wolności 16. Zakres prac budowlano - remontowych w budynku mieszkalnym przy Placu Wolności 12 w Kamiennej Górze, nad którymi sprawowany będzie nadzór, obejmuje: - ustawienie rusztowań i zabezpieczenie terenu budowy (ogrodzenia, daszki, zaplecze budowy, oznakowanie zastępczej organizacji ruchu itp.), - zdarcie starej farby ze ścian, skucie luźnych i odpadających tynków, skucie tynków w strefie parterowej do wysokości ok. 1,60 m od poziomu terenu), - wykonanie wzmocnień muru w miejscach pęknięć, oznaczonych w projekcie wykonawczym, - oczyszczenie i przygotowanie ścian elewacji budynku (w tym tynków podcieni) do wykonania nowych tynków i uzupełnień, - wykonanie tynków renowacyjnych w strefie parterowej do wysokości 1,60 m, - naprawę, uzupełnienie i odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych elewacji (gzymsy, opaski i gzymsy okienne, pilastry, płaskorzeźby, rzeźby itp.), - wymianę odróbek blacharskich gzymsów, okapów, parapetów okiennych), - wykonanie i uzupełnienie tynków elewacji budynku i podcieni (tynki gładkie), - renowację elementów kamiennych (oczyszczenie z starej farby i tynku, zmywanie, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja, wzmocnienie strukturalne miejsc osłabionych, flekowanie, scalanie kolorystyczne, hydrofobizacja), - malowanie elewacji farbami silikatowymi wg kolorystyki oznaczonej w projekcie budowlanym, - malowanie istniejących drobnych elementów stalowych farbą poliuretanową po oczyszczeniu, - renowację drzwi wejściowych, - wymianę stolarki okiennej (oznaczenie w projekcie wykonawczym). Pełen zakres prac opisany został w projekcie budowlanym zatytułowanym „Remont elewacji budynku mieszkalnego położonego przy Placu Wolności 12 w Kamiennej Górze” opracowanym przez Ireneusza Ciejaka, dla którego Starosta Kamiennogórski wydał decyzję nr 165/14 z 10 lipca 2014 roku zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Zakres prac budowlano - remontowych w budynku mieszkalnym przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze, nad którymi sprawowany będzie nadzór, obejmuje: - ustawienie rusztowań i zabezpieczenie terenu budowy (ogrodzenia, daszki, zaplecze budowy, oznakowanie zastępczej organizacji ruchu itp.), - zdarcie starej farby ze ścian, skucie luźnych i odpadających tynków, skucie tynków w strefie parterowej do wysokości ok. 1,60 m od poziomu terenu), - wykonanie wzmocnień muru w miejscach pęknięć, oznaczonych w projekcie wykonawczym, - oczyszczenie i przygotowanie ścian elewacji budynku (w tym tynków podcieni) do wykonania nowych tynków i uzupełnień, - wykonanie tynków renowacyjnych w strefie parterowej do wysokości 1,60 m, - naprawę, uzupełnienie i odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych elewacji (gzymsy, opaski i gzymsy okienne, pilastry, płaskorzeźby itp.), - wymianę odróbek blacharskich gzymsów, okapów, parapetów okiennych), - wykonanie i uzupełnienie tynków elewacji budynku i podcieni (tynki gładkie), - renowację elementów kamiennych (oczyszczenie z starej farby i tynku, zmywanie, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja, wzmocnienie strukturalne miejsc osłabionych, flekowanie, scalanie kolorystyczne, hydrofobizacja), - malowanie elewacji farbami silikatowymi wg kolorystyki oznaczonej w projekcie budowlanym, - malowanie istniejących drobnych elementów stalowych farbą poliuretanową po dokładnym oczyszczeniu (kraty okienne, okiennice), - renowację obudowy okienek wykuszy dachowych w części mansardowej, - renowację drzwi wejściowych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (oznaczenie w projekcie wykonawczym), - docieplenie elewacji przybudówki poprzez izolację ścian płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną w wybranym systemie dociepleń. Pełen zakres prac opisany został w projekcie budowlanym zatytułowanym „Remont elewacji oraz dachu budynku mieszkalnego położonego przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze” opracowany przez Ireneusza Ciejaka, dla którego Starosta Kamiennogórski wydał decyzję nr 164/14 z 10 lipca 2014 roku zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów budowlanych i urządzeń (wydawanie zatwierdzeń materiałowych); 3. ewidencjonowanie wydanych zatwierdzeń materiałowych wraz z ich kopiami i przekazanie ich na 10 dni przed zakończeniem czasu trwania umowy zamawiającemu; 4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego; 5. sprawdzanie ilości pracowników na budowie w tym podwykonawców; 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7. ustalanie przed wystawieniem przez wykonawcę robót budowlanych faktur, wykonanych i odebranych zakresów rzeczowych podlegających fakturowaniu z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego; 8. wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót; 9. żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby stanowić zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 10. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Wykonawcą oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych; 11. kontrola oznakowania miejsca robót; 12. uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych wg zasad określonych w Załączniku nr 3 do umowy; 13. uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych w odstępach 12-miesięcznych licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych; 14. zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w dokumentacji projektowej; 15. inicjowanie, na każdorazowe żądanie Zamawiającego narad koordynacyjnych. Z każdej narady będzie sporządzony protokół. W czasie każdej narady koordynacyjnej mają prawo uczestniczyć w charakterze obserwatorów wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele. Poza usługami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dołączoną dokumentacją i warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach