Gmina Słomniki ogłasza przetarg
- Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
ul. Kościuszki 64
32-090 Słomniki, woj. małopolskie
tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
REGON: 35155556500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” związana z budową ciągu pieszo – rowerowego przy ulicy Poniatowskiego w Słomnikach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” związana z budową ciągu pieszo rowerowego przy ulicy Poniatowskiego w Słomnikach. Inwestycja dofinansowana jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (IV Oś priorytetowa: Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.5 Niskoemisyjny transport miejski, Poddziałanie 4.5.2 Niskoemisyjny transport miejski – spr.) 2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych obejmuje: a) Wykonanie poszerzenia jezdni; b) Budowie lewostronnego chodnika; c) Budowie prawostronnej ścieżki rowerowej; d) Budowie systemu odwodnienia (kanalizacja deszczowa); e) Przebudowie wlotu skrzyżowania z DG 601846K – ul. Gen. Józefa Bema; f) Przebudowie wlotu skrzyżowania z DG ul. św. Jana Pawła II; g) Przebudowie wlotu skrzyżowania z DG 601850K - ul. Norwida; h) Wykonanie pobocza gruntowego za projektowaną ścieżką rowerową; i) Przebudowie istniejących i budowę nowych zjazdów w ciągu projektowanego chodnika i ścieżki rowerowej („nie objęte zgłoszeniem – na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 11a, w związku z art. 30 ust.1 pkt.” – Prawo budowlane Dz.U.2018 poz.1202); j) Przebudowie sieci energetycznej podziemnej NN kolidującej z projektowanymi elementami drogi; k) Przebudowę słupów oświetlenia ulicznego kolidujących z projektowanymi elementami drogi; l) Przebudowie sieci teletechnicznej kolidującej z projektowanymi elementami drogi poprzez przebudowę istniejących słupów sieci napowietrznej; m) Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej pod zjazdami; n) Przebudowie sieci gazowej kolidującej z projektowanymi elementami drogi; o) Zabezpieczeniu sieci gazowej usytuowanej pod istniejącymi i projektowanymi elementami pasa drogowego; p) Zabezpieczenie sieci wodociągowej usytuowanej pod istniejącymi i projektowanymi elementami pasa drogowego; 3. Nadzór inwestorski winien pełnić zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: a) w branży drogowej. b) w branży elektrycznej c) w branży teletechnicznej. d) w branży gazowej. 4. Istotne informacje niezbędne do wyceny usługi będącej przedmiotem zamówienia: 1) Termin wykonania całości zadania: 28.06.2019 r. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie czynności związane z realizacją usługo, tj. od przekazania terenu budowy po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach, aż do wygaśnięcia terminu gwarancji. 3) Wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego - znak sprawy: RIiR.271.10.2018, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych – Ogłoszenie nr 538106-N-2018 z dnia 2018-03-29, dokumentacja techniczna (PFU) zostały zamieszczone i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umslomniki,a,1434883,kompleksowa-realizacja-w-formie-zaprojektuj-i-wybuduj-zwiazana-z-budowa-ciagu-pieszo-rowerowego-przy.html 4) Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. 5) Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót, b) przyjmowanie wniosków od wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, c) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, d) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem e) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, f) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza robót zanikających i ulegających zakryciu, g) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, (w ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) uczestniczenia w odbiorach i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej), h) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, i) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, j) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, k) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, l) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, m) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, n) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, o) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy p) inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, q) reprezentowanie interesów Zamawiającego, r) poświadczenie terminu zakończenia robót s) pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; t) współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania/rozliczenia dofinansowania na przedmiotową inwestycję 6) Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Inwestora B. Nomenklatura wg CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi C. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. D. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia osób na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Budowa Budynku „Środowiskowego Domu Samopomocy w Miłocicach”
Dodano: 2024-03-25 - Usługa pełnienia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją inwestycji pn. „Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow” w zakresie etapu I: Budowa budynku „Memoriał”.
Dodano: 2024-03-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-03-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Dostawa i montaż linii technologicznej z budową hali sortowni i infrastruktury towarzyszącej na terenie ZGO w Brzeszczach
Dodano: 2024-01-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Gminy Niepołomice w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych
Dodano: 2023-12-04 - „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” II
Dodano: 2023-10-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków Piekarach, Gmina Liszki – Etap I
Dodano: 2023-09-21 - Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 Nowy Targ – Stary Sącz – etap II – z podziałem na części: Część nr 1 – rozbudowa DW 969 w m. Dębno
Dodano: 2023-05-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z obsługą gwarancji dla zadania pn.: "Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Białka Tatrzańska"
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funk. insp. nadzoru dla zad. pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Przegini Duchownej – etap II” w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod. i kan.
Dodano: 2023-02-06