Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania :Budowa szkoły w miejscowości Nowa Iwiczna

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania :Budowa szkoły w miejscowości Nowa Iwiczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:Budowa szkoły w miejscowości Nowa Iwiczna. Opis przedmiotu zamówienia. Do zadań Wykonawcy jako inspektora nadzoru należeć będą: - kontrola postępu robót pod względem ich zgodności z dokumentacja projektową , poczynionymi uzgodnieniami i zawartymi umowami między Gminą a Wykonawcą robót wraz z ich finansowo –rzeczowym rozliczeniem. - kontrola jakości realizowanych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną (zorganizowanie na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu odpraw z wykonawcą w wymiarze co najmniej 2 godzin i co najmniej raz w tygodniu narady koordynacyjnej wielobranżowej z udziałem przedstawiciela inwestora). - natychmiastowe informowanie pracowników Referatu Przygotowania i Realizacji Inwestycji o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na jakość , terminowość i koszty powyższej budowy - weryfikacja dokumentacji projektów budowlanych ( pod względem ich kompletności , zgodności z obowiązującymi , normami, wymaganych prawem uzgodnieniami oraz sposobem proponowanych rozwiązań konstrukcyjno - budowlanych. - składanie co miesięcznych pisemnych raportów z postępu prac na budowie Zamawiającemu - uczestniczenie i koordynowanie pracy komisji odbioru robót oraz współpraca z wykonawcą i inwestorem w procesie uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie Nadzorowane zadanie obejmuje: nadzór nad rozbudową budynku istniejącej szkoły podstawowej o segment dydaktyczno-sportowy. Nowa część szkoły skomunikowana zostanie przez łącznik przebiegający nad drogą gminną ul. Szkolna i stanowić będzie odrębną strefę funkcjonalną z niezależnym wejściem i wszystkimi niezbędnymi do samodzielnego funkcjonowania mediami (tj.: energia elektryczna, instalacje niskoprądowe i telekomunikacyjne, instalacje sanitarne w tym niezależna kotłownia gazowa, instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej). Rozbudowa połączona będzie z budową funkcji dla potrzeb sołectwa, która zapewni zaplecze do spotkań o charakterze rekreacyjno-kulturowym. Z uwagi na zwiększenie ilości uczniów planowana jest także modernizacja w funkcjonującej obecnie części szkoły, która obejmie blok żywieniowy, na który składają się kuchnia oraz stołówka. W istniejącej szkole zaprojektowano również przebudowę zaplecza administracyjnego szkoły oraz przebudowę zaplecza szatniowego. Podstawowe parametry dobudowywanego obiektu: Pow. użytkowa -4269,39 m2 Kubatura: 22488,29 m3 Bryła budynku zwarta, prosta, założona na rzucie litery L. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej - murowany, z elementami akcentów typu płyty fasadowe oraz fasadowe przeszklenia. Forma architektoniczna wykreowana została poprzez potrzeby funkcjonale. Z uwagi na ograniczenia zabudowy działek wspólna przestrzeń dla uczniów znajdować się będzie na maksymalnie poszerzonych ciągach komunikacji ogólnej a w okresie sprzyjającej aury na zewnętrznym terenie szkolnym wydzielonym budynkiem szkoły. Ciągi komunikacyjne poszczególnych stref II i III pietra sprowadzone są do łącznika, który umożliwia przejście do starej części szkoły oraz do wygodnych szerokich klatek schodowych ewakuacyjnych i komunikacji ogólnej. Z uwagi na III kondygnacje użytkowe budynek wyposażono w windę osobową przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych. Winda użytkowana będzie tylko w razie potrzeby, dla transportu osoby potrzebującej., nie będzie ona udostępniona uczniom w codziennej komunikacji. Uczniowie korzystać będą z 2 klatek schodowych stanowiących również drogi ewakuacyjne. Zaprojektowano klatki schodowe z bezpośrednim wyjściem na zewnątrz. Na korytarzach, w każdej strefie budynku, przewidziano źródełka wody pitnej oraz ławki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. 3.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (uzyskała najwyższą pozycję w rankingu ofert) do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wskazanych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ad. 1), 2) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3) Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, iż dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych i bezpłatnych bazach danych tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu adresy internetowe ogólnodostępnych, bezpłatnych i elektronicznie prowadzonych baz danych, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy Wykonawców zagranicznych. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt IV ppkt 3.1. 2) i 3), na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt IV ppkt 3.1. 2) i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania. 6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie, o którym mowa powyżej, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, ze mimo ich uzupełnienia lub poprawienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym składane są oświadczenia lub dokumenty. 8. Zgodnie z art. 26 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach