Powiat Krakowski ogłasza przetarg
- Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 634 42 70 , fax. 126 335 294
- Data zamieszczenia: 2019-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
Al. Słowackiego 20
30-037 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 634 42 70, fax. 126 335 294
REGON: 35155486700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją scaleniowych prac geodezyjnych położonych na obszarze wsi Przeginia oraz Czubrowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją scaleniowych prac geodezyjnych położonych na obszarze wsi Przeginia oraz Czubrowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; • sytuacji ekonomicznej lub finansowej; • zdolności technicznej lub zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać:w którym należy podać: 1) cenę brutto za wykonanie zamówienia (w zł), 2) stawkę podatku VAT lub zwolniony wraz z podstawą zwolnienia 3) czas reakcji w sprawach niecierpiących zwłoki od momentu wezwania przez Zamawiającego 4) informację dot. doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia odpowiednio do części na które Wykonawca składa ofertę. Do Formularza oferty należy załączyć : 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ, 2) Wykaz doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o której mowa w rozdziale XIV ust. 2 SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy Uwaga! Zamawiający wymaga wskazania tej samej osoby zarówno w celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert dotyczących doświadczenia osoby, jak i dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 c) SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o którym mowa w rozdz. VI ust. 5 pkt 1) SIWZ – jeżeli dotyczy, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania - o którym mowa w rozdz. VII ust. 26 SIWZ – jeżeli dotyczy, 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w sytuacji opisanej w rozdz. VII ust. 4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inspektorski nad adaptacją pomieszczeń pod biuro paszportowe oraz przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku warsztatowego na Wydział Komunikacji .
Dodano: 2023-05-26 - Nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadania Dostawa baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostki ewidencyjnej 120802_2 Gołcza
Dodano: 2022-08-09 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla miasta Andrychowa, w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór pracy pn. „Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB poprzez wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków”
Dodano: 2020-10-19 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór prac geodezyjno – kartograficznych pt. "Weryfikacja i poprawa jakości bazy EGiB dla obrębów: Kaczyna, Roków, Stanisław Górny, Wysoka i Kaczyna - Pankówka położonych w gminie Wadowice", w ramach projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wadowickiego”
Dodano: 2020-08-07 - Świadczenie usługi nadzoru technicznego nad prawidłowym wykonaniem digitalizacji, weryfikacji i poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB dla wybranych jednostek ewidencyjnych Powiatu Gorlickiego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Gorlickiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2020-07-09 - Nadzór nad zadaniem digitalizacji, weryfikacji, poprawy jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacji bazy danych EGiB wraz z utworzeniem baz danych BDOT500 i GESUT dla jednostek ewidencyjnych: Dąbrowa Tarnowska – obszar wiejski oraz Radgoszcz (bez Luszowic) w projekcie E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Dąbrowskiego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-07-03 - Nadzór nad digitalizacją, weryfikacją ,poprawą jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacją bazy danych EbiB gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski
Dodano: 2020-06-26 - Kompleksowa inspekcja, monitoring, kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac geodezyjno – kartograficznych dotyczących dostawy baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiorów danych wg 4 zadań
Dodano: 2020-05-21 - Sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. Modernizacja oraz renowacja budynku użyteczności publicznej - I Liceum Ogólnokształcącego im. Marcina Kromera w Gorlicach w trybie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Dodano: 2020-04-21