Gmina Świeszyno ogłasza przetarg
- Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
REGON: 330920707 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i tłocznej w m. Giezkowo wraz z przesyłem Giezkowo-Niekłonice oraz przebudowa sieci wodociągowej w Kurozwęczu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Zakres zamówienia: W zakresie przedmiotu zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej i tłocznej w m. Giezkowo wraz z przesyłem Giezkowo-Niekłonice oraz przebudowa sieci wodociągowej w Kurozwęczu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia oddzielnie lub łącznie na wszystkie: Część 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w m. Giezkowo wraz z przesyłem Giezkowo-Niekłonice” Część 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: „Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kurozwęcz” Nr sprawy RIG.271.112.2017 Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru (część 1 i 2) należy m.in. a) na etapie budowy: - uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy, - obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; - sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionego inspektora nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016.290 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, - akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową - bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. - niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; - kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; - udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia narady; - monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; - zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; - mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; - bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; - przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - poświadczenia terminu zakończenia robót; - dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; - powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenia bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego; - sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy; - zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; - przygotowanie protokołów konieczności oraz aneksów do umowy. b) na etapie po zakończeniu budowy: - weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru; - dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji. c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego: uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji Zadania Inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 5 dni przed wyznaczonym terminem. Opis inwestycji objętej nadzorem inwestorskim: Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w m. Giezkowo wraz z przesyłem Giezkowo-Niekłonice Zakres robót obejmuje wykonanie rurociągu tłocznego Giezkowo-Niekłonice wraz z przepompownią ścieków w Giezkowie, kanalizację grawitacyjną - podłączenie dwóch budynków do zbiorczej kanalizacji (3 przyłącza) oraz wykonanie kanalizacji grawitacyjnej od bloków (istniejącą kanalizacji grawitacyjna w tym miejscu jest w bardzo złym stanie technicznym). Zestawienie długości i materiałów: 1. sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 160 PVC SN8 głównej – L= 181,0mb 2. sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 200 PVC SN8 głównej – L=214,5 mb 3. sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 160 PVC SN8 przyłącza kanalizacyjne – L=87,5mb 4. sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z90 PE SDR17– L=3925,0mb Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej L=4408,0mb Zestawienie ilości studni sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej 1. studnia bet.1000mm – 6 szt. 2. studnia bet.1200mm – 3 szt. 3. studnie PVC 400mm siec główna – 13 szt. 4. studnie PVC 400mm przyłącza – 5 szt. 5. studnia rozprężna 625mm – 1 szt. 6. kolumny odpowietrzająco-napowietrzające – 5 szt. 7. kolumny płucząco-spustowe – 3 szt. Przepompownia ścieków PI Giezkowo Przepompownię wykonać na bazie zbiornika z polimerobetonu, średnica 1500mm wraz z zasileniem energetycznym, utwardzeniem terenu i instalacją do dawkowania reagenta. Część 2: Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kurozwęcz Zakres robót obejmuje przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Kurozwęcz wraz z przyłączami. Sieć wodociągową ma być wykonana z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR17 PN10, øz90x5,4mm. Odcinki wykonywane przewiertami sterowanymi wykonać z rur PE HD 100-RC o podwyższonej odporności na propagację pęknięć oraz odporność na korozję naprężeniową (dwuwarstwowe PE/PE). Przyłącza wodociągowe wykonać z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR17 PN10, øz32x2,0mm. Zestawienie długości i materiałów: 1. Sieć wodociągowa: - rurociągi øz90PE – L=1651,6m - rurociągi øz32PE – L=65,0m - zasuwy DN80 – 3 szt. - hydranty nadziemne DN80 – 4 szt. 2. Przyłącza wodociągowe - - rurociągi øz32PE – L=445,0m - nawiertki z zasuwami 90/32 – 24 szt. Trasa sieci wodociągowej częściowo przebiega w pasie drogi wojewódzkiej. Przewidywany czas trwania robót budowlanych: Część 1 – od września 2017r. do 29.06.2018r. Część 2 – od września 2017r. do 30.11.2017r. 3.3 KOD CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 3.4 Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują. Dokumentacja projektowa dla ww. zadań jest dostępna pod adresem: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/popup.php?id_menu_item=198819 http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/popup.php?id_menu_item=198998 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ, jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów, ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje),OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem: "Remont budynków Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31"
Dodano: 2023-10-18 - Świadczenie usługi inspektora nadzoru w ramach inwestycji pn. "Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo"
Dodano: 2023-03-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Modernizacja stadionu miejskiego wraz z częścią infrastruktury przy ul. Szczecineckiej 25 w Połczynie-Zdroju - Etap 1".
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa i rozbudowa zespołu oficynowych budynków mieszkalnych położonych przy ul. B. Śmiałego 34,35,36 w Szczecinie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem wnętrza podwórza
Dodano: 2021-03-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, koordynacją, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii w Samodzielnym Publicznym Szpital Klinicznym Nr 2 PUM w Szczecinie przy Alei Powstańców Wielkopolskich 72 – Etap I”
Dodano: 2021-02-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
Dodano: 2021-02-03 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II”
Dodano: 2021-01-27 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad Zadaniem pn.: Budowa miejsc odpoczynku w ramach Projektu pn. Zrównoważona turystyka wodna w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry” – kontynuacja.
Dodano: 2021-01-18 - „Nadzór inwestorski i przygotowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu przesiadkowego wraz z zapleczem parkingowym przy stacji kolejowej w miejscowości Reptowo”.
Dodano: 2021-01-09