Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 330920707
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn: „Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przedmiotu zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno na odcinku Konikowo – Niekłonice. Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru należy m.in. a) na etapie budowy: - uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy, - obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; - sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionego inspektora nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, - akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową - bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. - niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; - kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; - udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia narady; - monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; - zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; - mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; - bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; - przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - poświadczenia terminu zakończenia robót; - dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; - powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenia bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego; - sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy; - zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; - przygotowanie protokołów konieczności oraz aneksów do umowy. b) na etapie po zakończeniu budowy: - weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru; - dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji. c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego: uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji Zadania Inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 5 dni przed wyznaczonym terminem. Opis inwestycji objętej nadzorem inwestorskim: Budowa dróg dla rowerów na terenie Gminy Świeszyno na odcinku Konikowo – Niekłonice. Zakres robót obejmuje budowę drogi rowerowej na odcinku Konikowo – Niekłonice. Początek trasy projektowanego odcinka przyjęto na połączeniu istniejącej ścieżki rowerowej, w miejscowości Konikowo, a zakończenie zakresu projektowanej budowy przy skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3529Z, dowiązując się do istniejącego chodnika z kostki betonowej. Projektowana droga jest ściśle powiązana z projektowaną według odrębnego opracowania przebudową drogi powiatowej nr 3530Z. Droga rowerowa jest zaprojektowana wzdłuż prawej krawędzi jezdni (zgodnie z przyjętym kilometrażem), przy krawężniku betonowym o świetle h= 6 cm lub h=10 cm. Budowa będzie miała wpływ na funkcjonalność ruchu i podniesienie jego komfortu, ale przede wszystkim na bezpieczeństwo ruchu w zakresie objętym obecnym opracowaniem ze szczególnym uwzględnieniem ruchu rowerzystów i pieszych. Długość projektowanego odcinka drogi rowerowej wynosi L=2.455,70 km. Przyjęto następujące parametry projektowanej drogi; - droga klasy L, przebudowa - szerokość drogi rowerowej 2,50, - szerokość obustronnych poboczy - 0,75 m, Projekt drogi dla rowerów jest skoordynowany technicznie z projektowaną przebudową drogi powiatowej, która uwzględnia w swoim zakresie także przebudowę zjazdów. Geometria przebiegu projektowanej ścieżki w planie została dopasowana do projektowanego przebiegu krawędzi drogi powiatowej. Zaprojektowana droga rowerowa jest dwukierunkowa, ma szerokość 2,50 m i pobocze o szerokości 0,50 m. Projektuje się dojścia do posesji o szer. 1,5 m, o takiej samej nawierzchni co droga rowerowa. Na trasie drogi rowerowej i trasie drogi powiatowej w km ok. 1+830 zlokalizowano centrum przesiadkowe Bike&Ride, które składa się z: - parkingu na 4 stanowiska prostopadłe o wymiarach 2,50x5,0m, - placyku Bike & Ride na którym zlokalizowane są; stojak na 10 rowerów, stacja naprawy rowerów, 4 ławki betonowe, 2 stoły betonowe i 2 kosze betonowe. Budowa drogi rowerowej będzie wymagała przebudowy istniejących obecnie odcinków rowów przydrożnych oraz wykarczowania pni drzew przydrożnych będących w kolizji z projektowaną przebudową. Uwaga! W sąsiedztwie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia prowadzone będą równolegle roboty związane z przebudową drogi powiatowej Konikowo – Niekłonice nr 3529Z. Koordynatorem prac obu Wykonawców będzie wykonawca robót drogowych, który zostanie wyłoniony w oddzielnym postępowaniu przetargowym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Koszalinie z siedzibą Manowie. Inspektor nadzoru zobowiązany jest koordynować prace obu Wykonawców i współpracować w zakresie harmonogramu i realizacji prac z Wykonawcą dróg dla rowerów oraz zapewnić możliwość realizacji zadania w pasie drogi powiatowej. Przewidywany czas trwania robót budowlanych: od dnia podpisania umowy do 28.09.2018r. Dokumentacja projektowa dla ww. zadania jest dostępna pod adresem: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/popup.php?id_menu_item=203345
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA!!! Wraz z ofertą Wykonawca może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, jeśli nie należy on do żadnej grupy kapitałowej. Nie będzie uznane oświadczenie złożone wraz z ofertą o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach