Gmina Świeszyno ogłasza przetarg
- Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
- Data zamieszczenia: 2018-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
REGON: 330920707 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn.: „Budowa centrum turystyczno-rekreacyjnego w Strzekęcinie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia został podzielony na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie centrum turystyczno–rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno. Część 2 – pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie centrum turystyczno–rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno – rozbudowa sieci wodociągowej Nr sprawy RIG.271.194.2018 Do zadań pełnienia funkcji inspektora nadzoru należy m.in. a) na etapie budowy: - uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy; - obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; - sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionego inspektora nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, - akceptacja wniosków materiałowych oraz sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową; - bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. - niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; - kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; - udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, przedstawiciele Zamawiającego, w razie potrzeb Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia narady; - monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; - zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; - dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; - mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; - bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; - przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - poświadczenia terminu zakończenia robót; - dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; - powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenia bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego; - sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy; - zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji; - przygotowanie protokołów konieczności oraz aneksów do umowy. b) na etapie po zakończeniu budowy: - weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru; - dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - udział w przygotowaniu wymaganych w art. 57 Prawa Budowlanego dokumentów do zawiadamiania o zakończeniu inwestycji. c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego: uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji Zadania Inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 5 dni przed wyznaczonym terminem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – nie dotyczy. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA!!! Wraz z ofertą Wykonawca może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, jeśli nie należy on do żadnej grupy kapitałowej. Nie będzie uznane oświadczenie złożone wraz z ofertą o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem: "Remont budynków Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31"
Dodano: 2023-10-18 - Świadczenie usługi inspektora nadzoru w ramach inwestycji pn. "Budowa grupowego systemu kanalizacyjnego na terenie gminy Stare Czarnowo"
Dodano: 2023-03-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania "Modernizacja stadionu miejskiego wraz z częścią infrastruktury przy ul. Szczecineckiej 25 w Połczynie-Zdroju - Etap 1".
Dodano: 2022-10-03 - Przebudowa i rozbudowa zespołu oficynowych budynków mieszkalnych położonych przy ul. B. Śmiałego 34,35,36 w Szczecinie wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem wnętrza podwórza
Dodano: 2021-03-02 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, koordynacją, nadzorem i rozliczeniem realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii w Samodzielnym Publicznym Szpital Klinicznym Nr 2 PUM w Szczecinie przy Alei Powstańców Wielkopolskich 72 – Etap I”
Dodano: 2021-02-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
Dodano: 2021-02-03 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II
Dodano: 2021-01-28 - Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad Projektem pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Świerczyna w aglomeracji Wierzchowo – Wodnik II”
Dodano: 2021-01-27 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad Zadaniem pn.: Budowa miejsc odpoczynku w ramach Projektu pn. Zrównoważona turystyka wodna w Unikalnej Dolinie Dolnej Odry” – kontynuacja.
Dodano: 2021-01-18 - „Nadzór inwestorski i przygotowanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu przesiadkowego wraz z zapleczem parkingowym przy stacji kolejowej w miejscowości Reptowo”.
Dodano: 2021-01-09