Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2018-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym p.n.: „Budowa parkingu oraz ciągu pieszego przy ul. Szkolnej w Krępsku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), zapewnienie przestrzegania przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, po wykonaniu robót budowlanych sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych, zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, rozliczenie robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, dopilnowanie realizowania robót budowlanych w ramach ustalonej umowy na roboty, w szczególności pod względem jej wartości, dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, udzielanie Wykonawcy robót budowlanych porad, w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych bez decyzji finansowych, organizowanie narad budowy minimum raz na dwa tygodnie, z udziałem Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i (w razie konieczności) innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą „Prawo Budowlane” wraz z aktami wykonawczymi, organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego inwestycji, organizacja przeglądów gwarancyjnych, egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych usuwania wad i usterek, w okresie gwarancji i rękojmi za wady, zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, współpraca z nadzorem autorskim, obecność Inspektora nadzoru robót drogowych na placu budowy 1 raz w tygodniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców a) Formularz Ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) Zestawienie zadań punktowanych w kryterium doświadczenie Inspektora nadzoru robót drogowych zgodnie z załącznikiem 1.1. do SIWZ c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa ulicy Puszkina i Witosa w Goleniowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-05 - Inżynier kontraktu
Dodano: 2024-01-11 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m. Swochowo wraz z odprowadzeniem ścieków do m. Bielice
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa wraz z modernizacją amfiteatru przy budynku MGOK- etap I”
Dodano: 2023-10-04 - Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
Dodano: 2023-09-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz...”
Dodano: 2023-05-04 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach
Dodano: 2022-12-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych
Dodano: 2022-11-10 - Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie”
Dodano: 2022-10-27 - Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”
Dodano: 2022-10-10