Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – ZADANIE 3

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 891 , fax. 257 582 891
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 891, fax. 257 582 891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – ZADANIE 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 3: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową chodnika na ul. Gościnnej w Cygance od torów kolejowych do ul. Wybranieckich - droga powiatowa nr 2219W od km 2+990 do km 4+115 Zakres robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe, usuniecie drzew, roboty ziemne, wykonanie kanału drenarskiego, wykonanie podbudowy,oczyszczenie rowów, ustawienie oporników oraz krawężników. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html w SIWZ na roboty budowlane cały projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2219W. Niniejsze postępowanie dotyczy nadzoru nad robotami ujętymi w przedmiarze robót, który został pomniejszony w stosunku do projektu wykonawczego do ilości robót, które będą wykonywane. Zgodnie z pkt. II, ppkt. 37 „Zakresu obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego” stanowiącego Załącznik Nr 1 do Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) nadzorowanie wykonania robót dodatkowych i uzupełniających następuje bez zmiany wynagrodzenia Inspektora. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawiera Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach