Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 643 045 , fax. 846 642 273
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Lwowska 54
22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 846 643 045, fax. 846 642 273
REGON: 95037163700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna Powiatu Tomaszowskigo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie branży kolejowej nad zad.: Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełna nazwa zadania „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie branży kolejowej nadzad.: Przebudowa drogi powiatowej nr 3505L Tarnawatka – Werechanie. Przebudowa odcinka drogi powiatowejnr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare.” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie branży kolejowej przynadzorowaniu robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni przejazdu kolejowego odcinka drogipowiatowej nr 3514L Lubycza Królewska – Machnów Nowy – Dyniska Stare w obrębie przejazdu kolejowegokat „D” w km 0+587 do 0+615 na długości odcinka 28,00mb. Przejazd kolejowy znajduje się w km 128,847 liniiklejowej nr 69 Rejowiec – Hrebenne na szlaku Bełżec – Lubycza Królewska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 100,00PLN(słownie:sto złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą przez wszystkich wykonawców: 5.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV SIWZ oraz wykazania braku wskazanych tam podstaw do wykluczenia, wszyscy wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) - 23) ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1), 2) 4) i 8) ustawy Pzp oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenie w formie jednolitego dokumentu zamówienia JEDZ - sporządzone według wzoru standardowego formularza określonego rozporządzeniem wykonawczym Komisji Europejskiej 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia - zakres oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca przygotowując JEDZ może ograniczyć się tylko do wypełnienia sekcji a części IV formularza JEDZ i nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV. Właściwej (dowodowej) weryfikacji spełniania konkretnych, określonych przez Zamawiającego, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona co do zasady na zakończenie postępowania w oparciu o stosowne dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie zamawiającego (art. 26 ust. 1 ustawy Pzp). Szczegółowe informacje związane z zasadami i sposobem wypełniania Jednolitego Dokumentu, znajdują się także w wyjaśnieniach Urzędu Zamówień Publicznych (UZP), dostępnych na stronie internetowej www.uzp.gov.pl Repozytorium wiedzy w zakładce Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. Zamawiający informuje, że w Części III, Sekcja C Jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi" w podsekcji „Czy wykonawca, wedle własnej wiedzy, naruszył swoje obowiązki w dziedzinie prawa ochrony środowiska, prawa socjalnego, prawa pracy?" Wykonawca składa oświadczenie w zakresie: - przestępstw przeciwko środowisku wymienionych w art. 181 - 188 Kodeksu karnego; - przestępstw przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową z art. 218 - 221 Kodeksu karnego; - przestępstwa o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2012r. poz. 769). W związku z tym, że w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje przesłanek fakultatywnych, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 5-7 ustawy Pzp, to Wykonawca składa oświadczenie w Części III, Sekcja C jednolitego dokumentu „Podstawy związane z niewypłacalnością, konfliktem interesów lub wykroczeniami zawodowymi" w zakresie wyżej wymienionych przestępstw, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) w oryginale. Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części to składa dokument (JEDZ) dla każdej części z osobna. Po wypełnieniu w/w oświadczenia należy podpisać przez osoby reprezentujące wykonawcę/wykonawców występujących wspólnie (podmiot trzeci - o ile dotyczy), i w formie pisemnej złożyć wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-05-16 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego i optymalizacji dokumentacji projektowej zadania: Budowa ulicy łączącej ulicę Warszawską i ulicę Koncertową wraz z budową mostu na rzece Krzna w Białej Podl.
Dodano: 2023-04-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – I etap
Dodano: 2023-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-03-21 - Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"
Dodano: 2023-03-12 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań polegających na rozbudowie i przebudowie oczyszczalni ścieków w mieście Zwierzyniec.
Dodano: 2023-02-22