Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadań: 1) Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach 2) Termomodernizacja Przedszkola Publicznego przy ul. Przedszkolnej 3 w Bystrej

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadań: 1) Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach 2) Termomodernizacja Przedszkola Publicznego przy ul. Przedszkolnej 3 w Bystrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadań: 1.1. Zadanie nr 1 (część nr 1 zamówienia) – „Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach”. • Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej wyżej wymienionego zadania. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.gwwilkowice.finn.pl/bipkod/010) w ramach postępowania na roboty budowlane nr ZP.271.035.2018 – „Zagospodarowanie terenu wokół budynku gminnego przy ul. Parkowej 10 w Wilkowicach”. • Szczegółowy zakres świadczonych usług w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz opis sposobu ich wykonywania określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Zadanie nr 2 (część nr 2 zamówienia) – „Termomodernizacja przedszkola publicznego przy ul. Przedszkolnej 3 w Bystrej”. • Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej wyżej wymienionego zadania. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.gwwilkowice.finn.pl/bipkod/010) w ramach postępowania na roboty budowlane nr ZP.271.034.2018 – „Termomodernizacja przedszkola publicznego przy ul. Przedszkolnej 3 w Bystrej”. • Szczegółowy zakres świadczonych usług w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz opis sposobu ich wykonywania określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w jego imieniu. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj.: W ZAKRESIE CZEŚCI I ZAMÓWIENIA: Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w powyższej specjalności oraz określający zrealizowane usługi nadzoru przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Wykazane usługi nadzoru, o których mowa powyżej muszą polegać na nadzorowaniu robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie ciągów pieszych, parkingów, skwerów, placów lub dróg wykonanych z kostki brukowej o wartości brutto minimum 150.000,00 zł każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. b) dowody, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Dowodami, o których mowa mogą być: • w zakresie wykazania, że usługi zostały wykonane należycie – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję inspektora nadzoru, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję inspektora nadzoru, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję inspektora nadzoru. UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. W ZAKRESIE CZEŚCI II ZAMÓWIENIA: Dla przeprowadzenia oceny ofert [tj. uzyskania określonej ilości punktów w ramach niniejszego kryterium] każdy Wykonawca przedłoży przy ofercie następujące dokumenty: a) wykaz wskazujący:  osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w powyższej specjalności oraz określający zrealizowane usługi nadzoru przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykazane usługi nadzoru, o których mowa powyżej muszą polegać na nadzorowaniu robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku obejmującego wykonanie systemu ogrzewania powietrznego oraz wentylacji mechanicznej o wartości brutto minimum 200.000,00 zł każda.  osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji eksperta ds. BMS posiadającą wykształcenie techniczne średnie lub wyższe i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu/koordynowaniu wdrożenia systemów integrujących systemy grzewczo-wentylacyjne w budynkach tj. systemów cyfrowego sterowania i monitoringu tzw. BMS (Building Managment System) oraz określający zrealizowane usługi nadzoru/wdrażania przy których osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję eksperta ds. BMS. Wykazane usługi nadzoru/wdrażania, o których mowa powyżej muszą polegać na nadzorowaniu/koordynowaniu wdrażania systemów integrujących systemy grzewczo-wentylacyjne w budynkach tj. systemów cyfrowego sterowania i monitoringu tzw. BMS wykonanych w technologii DDC „direct digital control” o wartości brutto minimum 70.000,00 zł każda. Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. b) dowody, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że dedykowane osoby/dedykowana osoba pełniły/pełniła przy ich realizacji funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i/lub eksperta ds. BMS. Dowodami, o których mowa mogą być:  w zakresie wykazania, że usługi zostały wykonane należycie – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;  w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych usługach funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i/lub eksperta ds. BMS – protokoły odbioru częściowego (jeżeli zakres robót częściowych obejmuje wartość wskazaną w lit. a) lub końcowego robót budowlanych, oświadczenie inwestora potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanym przedsięwzięciu funkcję inspektora nadzoru i/lub eksperta ds. BMS, oświadczenie wykonawcy/zleceniodawcy potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w realizowanej przez wykonawcę/zleceniodawcę inwestycji funkcję inspektora nadzoru i/lub eksperta ds. BMS, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję inspektora nadzoru i/lub eksperta ds. BMS. UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz, że osoba dedykowana, pełniła odpowiednio funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i/lub eksperta ds. BMS. UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1.b). UWAGA: W oparciu o wskazane w art. 25 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp regulacje, każdy Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien samodzielnie zdecydować czy przynależy do grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach