Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja neogotyckiej kaplicy grobowej w miejscowości Żuławki - etap I

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 171 , fax. 552 478 395
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 171, fax. 552 478 395
    REGON: 54264600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja neogotyckiej kaplicy grobowej w miejscowości Żuławki - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą Rewitalizacja neogotyckiej kaplicy grobowej w miejscowości Żuławki – etap I”. 2. Zakres robót przewidziany do nadzorowania został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.W ramach nadzoru Inspektor zobowiązuje się do: 1). Przekazanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego; 2). Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora nadzoru; 3). Informowanie Zamawiającego o postępie prac poprzez Raporty Dwutygodniowe; 4). Potwierdzenie pobytów w ramach ewentualnych nadzorów autorskich; 5). Nadzór nad postępem Kontraktu na roboty pod względem technicznym, jakościowym finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym; 6). Informowanie zamawiającego o ewentualnych wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na roboty budowlane w terminach umożliwiających ich usunięcie bez opóźnienia terminów zakończenia inwestycji; 7). Zatwierdzenie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego stosownych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów; 8). Sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia; 9). Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; 10). Zatwierdzenie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 11). Bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego; 12). Koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji; 13). Dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; 14). Nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa; 15). Monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót; 16). Sprawdzanie wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad; 17). Opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji Kontraktów na Roboty; 18). Informowanie Zamawiającego o wszelkich występujących problemach oraz o problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia; 19). Przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego udziałem przedstawicieli Zamawiającego; 20). Ocena i weryfikacja propozycji robót zamiennych oraz zmian przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym, a także pod względem ich dopuszczalności przez obowiązujące przepisy prawa oraz przedłożenie tych ocen do decyzji Zamawiającego; 21). Sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich dokumentów odbiorowych; 22). Sprawdzanie i akceptacja faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego; 23). Dokumentowanie wszelkich postępów prac; 24). Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania archiwizowane w formacie cyfrowym. 25). Nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych; 26). Współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji o inwestycji i jej promocji; 27). Organizowanie rad budowy min. raz na 2 tygodnie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, na których musi być obecny Wykonawca; 28). Organizowanie w razie potrzeb okresowych spotkań (innych niż rada budowy) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządzenie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania; 29). Obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków; 30). Udzielanie Wykonawcom robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń, tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzenia ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych; 31). Zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, w miarę możliwości doprowadzenie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych; 32). Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktu na roboty budowlane; 33). Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane; 34). Dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na roboty budowlane; 35). Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym; 36). Identyfikowanie ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót Stron trzecich oraz zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do ich powstania; 37). Proponowanie metod zapobiegania tym roszczeniom, a w przypadku ich wystąpienia przedstawienie stanowiska w odniesieniu do zasadności tych roszczeń; 38). Sprawdzenie jakości wykonywanych robót powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 39). Stwierdzenie i poświadczenie usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót; 40). Przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 41) zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej 42). Rozliczenie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach