Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: „Przebudowa budynku OSP Karpin – I etap”

Gmina Brójce ogłasza przetarg

  • Adres: 95-006 Brójce 39, -
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 295 01 11, , fax. 42 295 01 33
  • Data zamieszczenia: 2019-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
    - -
    95-006 Brójce 39, woj. łódzkie
    tel. 42 295 01 11, , fax. 42 295 01 33
    REGON: 47205775000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: „Przebudowa budynku OSP Karpin – I etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: „Przebudowa budynku OSP Karpin – I etap”. Zakres robót przewidziany do nadzorowania: Nadzór nad przebudową dachu budynku OSP na terenie działki nr 159/4, obr. Karpin, gmina Brójce i obejmuje następujące roboty: - demontaż instalacji odgromowej, - demontaż pokrycia dachu z papy, - demontaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - demontaż obróbek blacharskich, - demontaż deskowania połaci dachowych, - demontaż podsufitki z płyt pilśniowych, - demontaż uszkodzonych kratowych deskowych dźwigarów dachowych, - rozebranie ogniomurów, - wykonanie wieńca żelbetowego, - przemurowanie przewodów kominowych oraz wykonanie nowych ogniomurów, - montaż nowych kratowych deskowych dźwigarów dachowych, - wykonanie pełnego deskowania połaci dachowych, - montaż folii dachowej paroizolacyjnej, - wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej powlekanej na łatach drewnianych, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - montaż instalacji odgromowej. W ramach nadzoru Inspektor zobowiązuje się do: 1) Przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego; 2) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora nadzoru; 3) Informowanie Zamawiającego o postępie prac poprzez Raporty Dwutygodniowe; 4) Pisemne potwierdzenie w dzienniku budowy pobytów na placu budowy w ramach nadzoru; 5) Nadzór nad postępem Kontraktu na roboty pod względem technicznym, jakościowym finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym; 6) Informowanie zamawiającego o ewentualnych wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na roboty budowlane w terminach umożliwiających ich usunięcie bez opóźnienia terminów zakończenia inwestycji; 7) Zatwierdzenie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego stosownych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów; 8) Sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia; 9) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; 10) Zatwierdzenie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 11) Bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego; 12) Koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji; 13) Dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; 14) Nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa; 15) Monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót; 16) Sprawdzanie wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad; 17) Opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji Kontraktów na Roboty; 18) Informowanie Zamawiającego o wszelkich występujących problemach oraz o problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia; 19) Przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego udziałem przedstawicieli Zamawiającego; 20) Ocena i weryfikacja propozycji robót zamiennych oraz zmian przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym, a także pod względem ich dopuszczalności przez obowiązujące przepisy prawa oraz przedłożenie tych ocen do decyzji Zamawiającego; 21) Sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich dokumentów odbiorowych; 22) Sprawdzanie i akceptacja faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego; 23) Dokumentowanie wszelkich postępów prac; 24) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania archiwizowane w formacie cyfrowym. 25) Organizowanie w razie potrzeb okresowych spotkań (innych niż rada budowy) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządzenie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania; 26) Udzielanie Wykonawcom robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń, tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzenia ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych; 27) Zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, w miarę możliwości doprowadzenie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych; 28) Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktu na roboty budowlane; 29) Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane; 30) Dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na roboty budowlane; 31) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym; 32) Identyfikowanie ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót Stron trzecich oraz zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do ich powstania; 33) Proponowanie metod zapobiegania tym roszczeniom, a w przypadku ich wystąpienia przedstawienie stanowiska w odniesieniu do zasadności tych roszczeń; 34) Sprawdzenie jakości wykonywanych robót powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 35) Stwierdzenie i poświadczenie usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót; 36) Przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 37) zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej; 38) Rozliczenie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.brojce.pl/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach