Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa drogi rowerowej wraz z obiektem mostowym nad Kanałem Śledziowym na terenie Gminy Cedry Wielkie w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe o Znaczeniu Międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa R-9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa drogi rowerowej wraz z obiektem mostowym nad Kanałem Śledziowym na terenie Gminy Cedry Wielkie w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe o Znaczeniu Międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa R-9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa drogi rowerowej wraz z obiektem mostowym nad Kanałem Śledziowym na terenie Gminy Cedry Wielkie w ramach przedsięwzięcia Pomorskie Trasy Rowerowe o Znaczeniu Międzynarodowym R-10 i Wiślana Trasa Rowerowa R-9 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” w następujących specjalnościach: a. drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b. mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 2. Ogólny zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Przedmiotem robót budowalnych nad którym ma być pełniony nadzór inwestorski jest, w szczególności: a. Budowa drogi rowerowej z nawierzchni bitumicznej z obustronnym obrzeżem chodnikowym w koronie wału od strażnicy wałowej Leszkowy do granicy gminy Gdańsk. Na odcinku w Kiezmarku ścieżka rowerowa winna być dołączona do ścieżki, która zostanie wybudowana w ramach zadania pn.: „Budowa drogi S-7 Gdańsk (A-1) – Elbląg (S-22) ODC. Koszwały (DK NR7, W. Koszwały) – Elbląg (z węzłem Kazimierzowo) Zadanie 1: Koszwały – Nowy Dwór Gdański.” b. Budowa drogi rowerowej z warstwy z mieszanki kruszyw w stopce wału od skrzyżowania z drogą powiatową 2226G w Giemlicach w kierunku wału, następnie po stopie wału aż do strażnicy wałowej Leszkowy. c. Wymiana płyt yomb na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową numer 2226G Giemlic do stopy wału przeciwpowodziowego. d. Instalacja barier umożliwiających przejazd rowerzystów z przyczepkami, a uniemożliwiających przejazd samochodów. e. Budowa drogi rowerowej z nawierzchni bitumicznej z obustronnym obrzeżem betonowym wzdłuż miejscowości Cedry Wielkie i Cedry Małe oraz połączenie pomiędzy nimi. W ramach budowy planuje się odtworzenie nawierzchni chodnika w miejscowości Cedry Wielkie. f. Odtworzenie istniejących zjazdów w miejscowościach Cedry Wielkie, Cedry Małe oraz pomiędzy nimi. g. Budowa azylu na przejeździe rowerowym w Cedrach Wielkich oraz poszerzenie jezdni w tym miejscu. h. Oznakowanie drogi rowerowej w Cedrach Wielkich (ul. Pionierów Żuław). i. Budowa kładki rowerowej z materiałów kompozytowych nad Kanałem Śledziowym. j. Budowa dwóch miejsc postojowych dla rowerzystów: pierwszy w miejscowości Kiezmark (przy strażnicy wałowej) i drugi w miejscowości Giemlice przy połączeniu nowego i starego wału. Każde miejsce postojowe winno zostać wyposażone w: ławostoły, stojaki na rowery, wiaty, tablice informacyjno – ostrzegawcze oraz kosze na śmieci. 3. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został opisany szczegółowo w załącznikach do SIWZ: a) Projekt Budowlany p.t. „UKŁAD DROGOWY”, listopad 2016, (pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Gdańskiego) – stanowiący załącznik 7 do SIWZ. b) Projekt Budowlany p.t. „UKŁAD DROGOWY”, listopad 2016, (pozwolenie na budowę wydane przez Wojewodę Pomorskiego) – stanowiący załącznik 8 do SIWZ. c) Projekt Budowlany p.t. „ OBIEKTY INŻYNIERSKIE Rozbudowa, dostosowanie do ruchu rowerowego wspornika chodnikowego o konstrukcji kompozytowej, mostu drogowego przez Kanał Śledziowy („kładka rowerowa”), branża mostowa, październik 2016 – stanowiący załącznik 9 do SIWZ. d) Dokumentacja Geotechniczna Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Woj. Pomorskiego w Gdańsku, branża geotechniczna – stanowiący załącznik 10 do SIWZ. e) Projekt Wykonawczy p.t. „UKŁAD DROGOWY”, branża drogowa, lipiec 2017 – stanowiący załącznik 11 do SIWZ. f) Projekt Wykonawczy p.t. „OBIEKTY INŻYNIERSKIE Kładka dla rowerzystów nad Kanałem Śledziowym”, branża mostowa, październik 2017 – stanowiący załącznik 12 do SIWZ. g) Projekt Wykonawczy p.t. „PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU”, branża inżynieria ruchu, czerwiec 2017 – stanowiący załącznik 13 do SIWZ. h) Operat wodno – prawny W ZAKRESIE WYKONANIA URZĄDZEŃ WODNYCH I ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH Z POWIERZCHNI ŚCIEŻKI ROWEROWEJ NA TERENIE GMINY CEDDRY WIELKIE, maj 2017 – stanowiący załącznik 14 do SIWZ. i) Przedmiary robót - – stanowiący załącznik 15 do SIWZ. j) UKŁAD DROGOWY – SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE, opracowanie lipiec 2017r. – stanowiący załącznik 16 do SIWZ. k) SPECYFIKACJE TECHNICZNE - OBIEKTY INŻYNIERSKIE Kładka dla rowerzystów nad Kanałem Śledziowym, opracowanie październik 2016r. – stanowiący załącznik 17 do SIWZ. l) PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU – SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE, opracowanie czerwiec 2017r. – stanowiący załącznik 18 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) Kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) Ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) Dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność inspektorów minimum 4 razy w miesiącu. Zamawiający wymaga, aby inspektorzy byli obecni na placu budowy co najmniej raz w tygodniu. Obecność inspektorów dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. Ilość wizyt na placu budowy inspektora branży drogowej stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Każda Obecność inspektora na placu budowy ponad niezbędne minimum (4 razy w miesiącu) nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy. Wizyty nie odnotowywane w dzienniku budowy będą zapisywane m.in. na: listach obecności, protokołach z narad koordynacyjnych, itp. W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych, itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. Zamawiający wymaga, aby inspektor branży drogowej był obecny na placu budowy co najmniej raz w tygodniu. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 12) Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, 14) Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 16) Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 18) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest niedopuszczalne. c) Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby fizyczne / firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawców robót budowlanych. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. f) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. g) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. h) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na jego żądanie lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 2 500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 8 i 9 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.4 : składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach