Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy renowacji parowozu i wagonów kolejowych

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy renowacji parowozu i wagonów kolejowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy renowacji parowozu i wagonów kolejowych Kod CPV 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego). Nadzorem objęte zostaną następujące usługi: 1) Prace renowacyjne przy parowozie. Zamawiający przewiduje w odniesieniu do zadania zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zamówienie w zakresie podstawowym (gwarantowanym) obejmuje prace konserwatorsko – renowacyjne lokomotywy parowej Ty2-7, która wraz z wagonami będącymi przedmiotem odrębnej części zamówienia stanowić będzie element wystawy zewnętrznej poświęconej kolejom kresowym w tworzonej w miejscowości Basznia Dolna Galerii Kolejnictwa. Zamówienie obejmuje także przetransportowanie lokomotywy z miejsca obecnego postoju (Kraków) na miejsce prowadzenia przez Wykonawcę prac oraz na docelowe miejsce eksponowania (Basznia Dolna). Kompleksowa renowacja parowozu obejmuje: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek korozji, upływu czasu i dewastacji; b) odtworzenie brakujących elementów wyposażenia, w postaci kopii (replik) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych; c) przywrócenie wyglądu z okresu służby na PKP w latach 70-tych i 80-tych XX wieku; d) dostosowanie do bezpiecznego oglądania; e) przygotowanie do przejazdu kolejowego lub przewiezienia transportem drogowym oraz przetransportowanie z miejsca obecnego postoju na miejsce prowadzenia prac oraz na docelowe miejsce ekspozycji. Zamówienie w zakresie opcjonalnym obejmuje: a) Naprawę poszycia i uszczelnienie kadzi wodnej tendra, naprawę instalacji wodnej tendra. b) Wyposażenie lokomotywy w instalacje multimedialne: 1) Instalacja oświetleniowa: 2) Instalacja dymotwórcza: 3) Instalacja dźwiękowa: Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienia objęte prawem opcji wynikających np. z: a) uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym, b) pozyskania dodatkowych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji, tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nastąpi w terminie nie krótszym, niż 4 miesiące przed upływem terminu realizacji zamówienia, tj. do dnia 14.05.2021 r. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji chyba, że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Termin realizacji usług objętych nadzorem: do dnia 15.09.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy usług objętych nadzorem: 1. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 200.000 zł, płatnej w I kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze części usług odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 2. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w III kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze pozostałych usług objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację usług (opis przedmiotu zamówienia) zawiera Załącznik Nr 7.8 do SIWZ. 2) Prace renowacyjne przy wagonach kolejowych. Zadanie dotyczy renowacji 3 przedwojennych wagonów (1 pasażerski i 2 towarowe), które wraz z lokomotywą będącą przedmiotem odrębnego zadania stanowić będą element wystawy zewnętrznej poświęconej kolejom kresowym w tworzonej w miejscowości Basznia Dolna Galerii Kolejnictwa. Zamówienie obejmuje także przetransportowanie wagonów z miejsca obecnego postoju (Basznia Dolna) na miejsce prowadzenia przez Wykonawcę prac oraz na docelowe miejsce eksponowania (Basznia Dolna). Odrestaurowanie wagonu pasażerskiego austriackiego typu Ib nr PKP 13 234 Ci W celu właściwego odrestaurowania wagonu należy poddać go profesjonalnym pracom renowacyjno-odtworzeniowym. Działania te będą mieć na celu zabezpieczenie oryginalnej substancji przed zniszczeniem, kompleksowe odtworzenie nadwozia wagonu wraz z wyposażeniem zewnętrznym i wewnętrznym oraz przygotowaniem do roli eksponatu, prezentowanego w skansenie kolejowym na stacji Basznia. Kompleksowa odbudowa wagonu obejmuje: a) odtworzenie nadwozia wagonu wraz wyposażeniem wnętrza przy wykorzystaniu replik oryginalnych części; b) zabezpieczenie podwozia przed dalszym niszczeniem na skutek upływu czasu, warunków atmosferycznych czy korozji; c) przywrócenie wyglądu z okresu służby na przedwojennych Polskich Kolejach Państwowych przed wrześniem 1939 roku; d) przygotowaniu do funkcji eksponatu oraz przystosowaniu wnętrza pudła do zwiedzania. Przeprowadzenie prac konserwatorskich wagonu towarowego typu C-IX nr 870 203 W celu właściwego odrestaurowania wagonu 870 203 należy poddać go profesjonalnym pracom renowacyjno-odtworzeniowym. Działania te będą mieć na celu kompleksowe zabezpieczenie wagonu przed zniszczeniem, odtworzeniem pierwotnego stanu i przygotowaniem do roli eksponatu, prezentowanego w skansenie kolejowym na stacji Basznia Dolna. Kompleksowa renowacja wagonu obejmuje: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek upływu czasu, warunków atmosferycznych czy korozji, b) odtworzenie wyglądu z okresu służby na Polskich Kolejach Państwowych bezpośrednio po wyprodukowaniu czyli przed 1939 rokiem, c) odtworzenie brakujących elementów oryginalnego, fabrycznego wyposażenia w postaci replik (kopii) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych, d) przygotowanie do funkcji eksponatu oraz przystosowaniu wnętrza pudła wagonu do funkcji przestrzeni wystawienniczej. Przeprowadzenie prac konserwatorskich wagonu towarowego typu C-IX nr 870 204 W celu właściwego odrestaurowania wagonu 870 204 należy poddać go profesjonalnym pracom renowacyjno-odtworzeniowym. Działania te będą mieć na celu kompleksowe zabezpieczenie wagonu przed zniszczeniem, odtworzeniem pierwotnego stanu i przygotowaniem do roli eksponatu, prezentowanego w skansenie kolejowym na stacji Basznia Dolna. Kompleksowa renowacja wagonu obejmuje: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek upływu czasu, warunków atmosferycznych czy korozji, b) przywrócenie wyglądu z okresu służby w Ludowym Wojsku Polskim po naprawie głównej czyli około 1967 roku, c) odtworzenie brakujących elementów wyposażenia typowego dla lat 60-tych XX w. w postaci replik (kopii) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych, d) przygotowanie do funkcji eksponatu oraz przystosowaniu wnętrza pudła wagonu do funkcji przestrzeni wystawienniczej. Termin realizacji usług objętych nadzorem: do dnia 15.09.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy usług objętych nadzorem: 3. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 300.000 zł, płatnej w I kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze części usług odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 4. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w III kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze pozostałych usług objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację usług (opis przedmiotu zamówienia) zawiera Załącznik Nr 7.9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach