Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań w ramach remontów cząstkowych dróg gruntowych, nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną na gorąco oraz grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w 2018r.

Gmina Choszczno ogłasza przetarg

  • Adres: 73200 Choszczno, ul. Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 659 300 , fax. 957 659 306
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
    ul. Wolności 24
    73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 659 300, fax. 957 659 306
    REGON: 21096702400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choszczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań w ramach remontów cząstkowych dróg gruntowych, nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną na gorąco oraz grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań w ramach remontów cząstkowych dróg gruntowych, nawierzchni bitumicznych masą bitumiczną na gorąco oraz grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w 2018r. 2. Usługa obejmuje: 1) zarządzanie i koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją umowy; 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego i kontrolę nad realizacją robót budowlanych zgodnie z Prawem budowlanym, a także ze wszystkimi obowiązującymi w Polsce normami i przepisami prawa i zawartą umową na roboty budowlane; 3) działania mające na celu terminowe wykonanie robót budowlanych; 4) dokumentowanie postępu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący załącznik nr 1 do rozdziału B SIWZ), 2) oświadczenie wymienione w dziale VIII pkt 1 SIWZ (stanowiące załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach