Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn.: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra” oraz ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, , fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn.: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra” oraz ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn.: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra” oraz ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” w branży: -Część 1 - nadzór w branży drogowej dla zadania pn. ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra”, -Część 2 - nadzór w branży drogowej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” -Część 3– nadzór w branży elektrycznej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” -Część 4 – nadzór nad robotami w zakresie sieci gazowych dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego”. Charakterystyka inwestycji i zakres nadzoru inwestorskiego: ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra” -Część 1 - nadzór w branży drogowej dla zadania pn. ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra”, -wymiana nawierzchni dróg i chodników przy ul. Kochanowskiego (od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Sikorskiego) oraz Bohaterów Westerplatte (od skrzyżowania z ul. Słowackiego do skrzyżowania z ul. Reymonta) wraz z nawierzchnią znajdującego się w ciągu ulicy skrzyżowania okrężnego typu rondo z ul. Kochanowskiego; Ulice, z uwagi na lokalizację ronda podzielono na odcinki: -ul. Kochanowskiego ( 2 odcinki o dł. 151,67 m oraz 235,87 m) -ul. Bohaterów Westerplatte (2 odcinki o dł. 96,52 m oraz 97,92 m) Ogólna charakterystyka robót: -ul. Kochanowskiego wraz z rondem: - roboty pomiarowe, - nakładka asfaltowa na jezdnię – ok. 2715,00 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, skropienie nawierzchni asfaltem, nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej), - korytowanie pod zjazdami i chodnikiem ok. 1652,00 m2, - chodniki – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 1357,00 m2 (podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z gruntu stabilizowanego), - zjazdy – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 295,00 m2 (podbudowa z kruszywa łamanego), - elementy ulic – ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ok. 1080 m, ława pod krawężniki zwykła, obrzeża betonowe, koryto ściekowe z kostki brukowej - kamiennej o wys. 8/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 189 m2, wygrodzenie drzew kostką granitową, - roboty rozbiórkowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej – ok. 2715,00 m2, mechaniczne rozebranie fragmentu jezdni, ław pod krawężniki, oporniki obrzeża, rozebranie krawężników, obrzeży, rozebranie nawierzchni zjazdów wraz z podbudową, nawierzchni chodnika wraz z podbudową, regulacja pionowa studzienek, wywiezienie gruzu, płukanie sieci wodociągowej, -tereny zielone - obsianie terenu w ziemi urodzajnej – ok. 240,00 m2, -elementy małej architektury – ławki parkowe żeliwne – 2 szt., kosze na śmieci uliczne metalowe – 2 szt. - stała organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome, - czasowa organizacja ruchu – oznakowanie pionowe. ul. Bohaterów Westerplatte: - roboty pomiarowe, - nakładka asfaltowa na jezdnię – ok. 1085,00 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, skropienie nawierzchni asfaltem, nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej), - korytowanie pod zjazdami i chodnikiem ok. 730,00 m2, - chodniki – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 584,00 m2 (podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z gruntu stabilizowanego), - zjazdy – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 145,00 m2 (podbudowa z kruszywa łamanego), - elementy ulic – ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ok. 437,00 m, ława pod krawężniki zwykła, obrzeża betonowe, koryto ściekowe z kostki brukowej - kamiennej o wys. 8/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 79,20 m2, - roboty rozbiórkowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej – ok. 1085,00 m2, rozebranie ław pod krawężniki, oporniki obrzeża, rozebranie krawężników, obrzeży, rozebranie nawierzchni zjazdów wraz z podbudową, nawierzchni chodnika wraz z podbudową, regulacja pionowa studzienek, wywiezienie gruzu, płukanie sieci wodociągowej, - stała organizacja ruchu – oznakowanie poziome i pionowe, - czasowa organizacja ruchu – oznakowanie pionowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia w pytaniach i odpowiedziach. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” -Część 2 - nadzór w branży drogowej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” -wykonanie następującego zakresu robót: roboty drogowe: m.in. nawierzchnie z kostki ok. 650 m2, kanalizacja deszczowa – ok. 0,003 km - Część 3– nadzór w branży elektrycznej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” - oświetlenie drogowe: m.in. 3 oprawy LED na słupach z wysięgnikami, linie średniego napięcia: prace demontażowe, montaż słupa SN-15kV, instalacja uziemiająca, pomiary. - Część 4 – nadzór nad robotami w zakresie sieci gazowych dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” - sieć gazowa z przyłączem: m.in. montaż rurociągów gazowych ok. 41,4 m. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia w pytaniach i odpowiedziach. 3.2. Wymagania wspólne dla wszystkich części, na które podzielono postępowanie: Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór w branży: - cz. 1 - drogowej dla zadania pn. ,,Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Kochanowskiego i Bohaterów Westerplatte w m. Góra”, - cz. 2 - drogowej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego”, - cz. 3– elektrycznej dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” - cz. 4– nadzór nad robotami w zakresie sieci gazowych dla zadania pn. ,,Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego” zgodnie z dokumentacjami projektowymi stanowiącymi integralną część SIWZ, odpowiednimi dla części, na które podzielono postępowanie. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru. 10. Roboty koordynuje dla każdego z zadań inspektor branży drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załączniki nr 1.1 dla cz.1, nr 1.2. dla cz. 2, nr 1.3 dla cz. 3; 1.4 dla cz. 4, - wypełniony ,,Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 2.1, - dla części 1, ZAŁ. nr 2.2. dla cz. 2, zał. nr 2.3. dla cz. 3; zał. nr 2.4 dla cz. 4, - wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zał. nr 3 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie do spółek cywilnych) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach