Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 10 obiektów Miasta Łodzi

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2019-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ks. I. J. Skorupki 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 10 obiektów Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacyjnych prac w ramach projektu: „Racjonalizacji zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Miasta Łodzi - Etap I” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Zamówienie zostało podzielone na 10 części: -Części 1- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Przedszkolu Miejskim nr 10, przy ul. Przędzalnianej 70 w Łodzi, -Części 2- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Przedszkolu Miejskim nr 112, przy ul. Wileńskiej 20 w Łodzi, -Części 3- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Szkole Podstawowej nr 33 (wraz z PM 206), przy ul. Lermontowej 7 w Łodzi, -Części 4- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Szkole Podstawowej nr 61, przy ul. Okólnej 183 w Łodzi, -Części 5- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Szkole Podstawowej nr 65, przy ul. Pojezierskiej 10 w Łodzi, -Części 6- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Szkole Podstawowej nr 120, przy ul. Centralnej 40 w Łodzi, -Części 7- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Szkole Podstawowej nr 142, przy ul. Łupkowej 6 w Łodzi, -Części 8- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Szkole Podstawowej nr 162 (filia), przy ul. Strzeleckiej 5 w Łodzi, -Części 9- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji XIII Liceum Ogólnokształcącym, przy ul. Eliasza Chaima Majzela 4 w Łodzi, -Części 10- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji Zespole Szkół Specjalnych nr 2, przy ul. Karolewskiej 30/34 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawcą może złożyć ofertę na dowolnie wybraną lub wybrane części zamówienia przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na maksymalnie pięć części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (numeracja zgodna z SIWZ) 9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium, odpowiednio dla części zamówienia, na którą/które Wykonawca składa ofertę, w wysokości: -dla części 1 – 580,00PLN (słownie: pięćset osiemdziesiąt PLN) -dla części 2 – 580,00 PLN (słownie: pięćset osiemdziesiąt PLN) -dla części 3 – 720,00 PLN (słownie: siedemset dwadzieścia PLN) -dla części 4 – 600,00 PLN (słownie: sześćset PLN) -dla części 5 – 600,00 PLN (słownie: sześćset PLN) -dla części 6 – 600,00 PLN (słownie: sześćset PLN) -dla części 7 – 600,00 PLN (słownie: sześćset PLN) -dla części 8 – 600,00 PLN (słownie: sześćset PLN) -dla części 9 – 600,00 PLN (słownie: sześćset PLN) -dla części 10 – 630,00 PLN (słownie: sześćset trzydzieści PLN) 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 9.2.1 pieniądzu, 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.2.3 gwarancjach bankowych, 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania i nr części DOA-ZP-II.271.160.2018 część nr…… 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej: 9.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 9.6.1.1 Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiajacym) jest Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź - jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia przedmiotowego popstępowania. 9.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 9.6.3 kwotę wadium, 9.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 9.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca: 9.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6.5.2 którego ofertę wybrano: 9.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.6.5.2.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. 9.8 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9.9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, (wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach