Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji budynku przedszkola w Kokoszkowach

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji budynku przedszkola w Kokoszkowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem termomodernizacji budynku przedszkola w Kokoszkowach realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej wraz z modernizacją i usprawnieniem źródeł ciepła i energii. 2. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: a)Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej b)Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo- finansowym wykonawcy robót c)Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. d)Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót e)Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie f)Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (izolacje, tynki itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót. g)Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych h)Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót i) Uczestniczenia próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji. j)Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie. k)Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) l)Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów i obmiarów. m)Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji. n)Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. o)Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót. p)Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. q)Inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, swojej obecności na placu budowy. r)Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). 3. Zakres prac budowlanych objętych nadzorem Inwestorskim: Termomodernizacja dotyczy obiektu 1 i 2 kondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego. Przedszkole mieści się w części parterowej budynku. Piętro stanowi część mieszkalną. W 2016r dokonano rozbudowy przedszkola o dodatkową powierzchnie 172,5m2 w poziomie parteru (stan surowy zamknięty). Powierzchnia zabudowy przedszkola po rozbudowie wynosi 536,3m2, kubatura -2096m3. Część rozbudowana budynku posiada izolację przeciwwilgociową i cieplną fundamentów oraz drenaż opaskowy. W zakresie prac termomodernizacyjnych budynku przedszkola są do wykonania m.in.: -roboty rozbiórkowe i demontażowe: stolarka okienna i drzwiowa, porycie tarasu , rury spustowe, rynny, obróbki blacharskie, rozebranie nawierzchni z kostki bet.(opaska wokół budynku) itp. -roboty montażowe- Stolarka okienna i drzwiowa parapety zewnętrzne ,parapety wewnętrzne. -pokrycie tarasu i dachu -obróbki dachowe i blacharskie -izolacje przeciwwilgociowe i cieplne fundamentów budynku -wykonanie iniekcji ciśnieniowej na ścianie pionowej po obwodzie w piwnicy budynku. -docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, -chodnik z kostki brukowej oraz z płyt betonowych -wykończenie schodów głównych: okładziny z płytek -wykonanie ogrodzenia szkoły -drenaż budynku -izolacja rurociągów wodociągowych , p.poż. i gazowych -instalacja odgromowa -wykonanie trawników na humusie W celu zapoznania się Wykonawców z całym zakresem robót nad którym będzie sprawowany nadzór budowlany, Zamawiający dołącza wersję elektroniczną dokumentacji projektowej zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach