Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Aleksandrowie Łódzkim

Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
    REGON: 00053261300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Aleksandrowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Aleksandrowie Łódzkim. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych skrót- PZP i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 PZP Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. zapewnią do realizacji niniejszego zamówienia następujące osoby: a. kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów b. kierownika robót instalacyjno-sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów c. kierownika robót instalacyjno - elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej cenie oferty brutto. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zawierające poświadczenie organu wydającego dokument o jego aktualności. 3. wykaz osób (inspektorów), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osobę/y, którymi będzie dysponował do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. na kwotę odpowiadającą wartości oferty (brutto) . B WYKONAWCY ZAGRANICZNI W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006r nr 87 pozycja 605 ze. zm.). Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać je wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach