Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru usługi – załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, realizowane będzie w związku z art. 18 ust. 2, zgodnie z art.12 ust 1 pkt. 4), art. 25 i art. 26 Ustawy prawo budowlane dla zadania: „Remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie”. W ramach usługi należy: a) wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie – zgodnie z przepisami wynikające z art. 25, art. 26 ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. 2018.1202 t.j.),obejmującego: b) pobyty na budowie w odstępach czasu wymagających nadzoru nad realizacją robót remontowych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu (oraz na każde wezwanie kierownika robót lub Zamawiającego), c) kontrola terminowości wykonywania robót budowlanych, d) organizowanie rad budowy - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, e) aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, f) udział w odbiorach częściowych i końcowym robót budowlanych, g) kompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej, h) końcowe rozliczenie zadania remontowego. i) końcowe rozliczenie zadania remontowego. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka: Pozostałe/ Zamówienia publiczne/2018/powyżej 30000 euro informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazują Zamawiającemu wraz z oświadczeniem (wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wypełniony formularz oferty- sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.2) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czytelny podpis lub pieczęć imienna i parafa). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach