Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: „Rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej wokół Jeziora Zajezierskiego w Sztumie”

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 406 303 , fax. 556 406 300
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 556 406 303, fax. 556 406 300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: „Rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej wokół Jeziora Zajezierskiego w Sztumie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: Rozbudowa ścieżki pieszo – rowerowej wokół Jeziora Zajezierskiego w Sztumie wraz z budową oświetlenia i pomostu pływającego. 1. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie nawierzchni ścieżki pieszo – rowerowej oraz parkingu rowerowego z kostki brukowej betonowej bezfazowej 10x20cm (kolor szary i czerwony) na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5cm oraz podbudowie, 2) Budowa oświetlenia drogowego w tym m.in.: kable zasilające, słupy oświetleniowe (kolor antracyt) i oprawy LED z modułem NEMA 5 (nawiązanie do istniejącego oświetlenia), 3) Wykonanie elementów małej architektury: ławki z siedziskami z drewna syntetycznego, kosze betonowe, parkingi rowerowe (nawiązanie do istniejących elementów), 4) Budowa pomostu pływającego wraz z wycięciem trzcinowiska oraz budową utwardzenia (z kostki brukowej betonowej bezfazowej 10x20cm kolor szary i czerwony) łączącego ścieżkę pieszo – rowerową z pomostem, 5) Nasadzenie wierzb wzdłuż linii brzegowej jeziora w miejscach wskazanych przez Inwestora, 6) Obsianie trawą na humusie miejsc niezagospodarowanych, 7) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (z uwzględnieniem decyzji o odrolnieniu). 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez Biuro Usług Projektowych – Janusz Winnicki z Kwidzyna. Dokumentacja projektowa do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne) z przetargu nieograniczonego na roboty budowlane. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ. 3. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 4. Dostęp do terenu budowy po istniejących ścieżkach pieszo – rowerowych z uwagi na nośność konstrukcji może odbywać się wyłącznie lekkim sprzętem. W przypadku korzystania z ciężkiego sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dojazdu technicznego. 5. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 6. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr 127/2017 z dnia 13.06.2017r. oraz nr 127/2017/Z z dnia 21.12.2017r. 7. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 8. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: Wymiana nawierzchni asfaltowej na kostkę wraz z oświetleniem oraz wzmocnienie istniejącej ścieżki. 1. Zakres nadzorowanych robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) Wymiana nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej bezfazowej 10x20cm (kolor szary i czerwony) na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5cm oraz podbudowie, 2) Budowa oświetlenia drogowego w tym m.in.: kable zasilające, słupy oświetleniowe (kolor antracyt) i oprawy LED z modułem NEMA 5 (nawiązanie do istniejącego oświetlenia), 3) Naprawa i wzmocnienie istniejącej ścieżki z kostki betonowej poprzez przełożenie nawierzchni, wykonanie podsypki cementowo – piaskowej gr. 5cm oraz z wymianą podbudowy, 4) Wykonanie zejść dla wędkarzy z kostki brukowej betonowej wzdłuż linii brzegowej Jeziora Zajezierskiego, 5) Wykonanie ścieków podchodnikowych z prefabrykowanych elementów betonowych o długości 3,00m w ciągu istniejącej ścieżki pieszo – rowerowej (lokalizacja do uzgodnienia z Inwestorem) - 2szt. 6) Obsianie trawą na humusie miejsc niezagospodarowanych, 7) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez Biuro Usług Projektowych – Janusz Winnicki z Kwidzyna. Dokumentacja projektowa do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne) z przetargu nieograniczonego na roboty budowlane. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ. 3. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 4. Dostęp do terenu budowy po istniejących ścieżkach pieszo – rowerowych z uwagi na nośność konstrukcji może odbywać się wyłącznie lekkim sprzętem. W przypadku korzystania z ciężkiego sprzętu Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dojazdu technicznego. 5. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 6. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę 147/2017 z dnia 05.07.2017r. oraz zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych. 7. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 8. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy każdej części zamówienia: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w pkt III.3) ogłoszenia tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postepowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach