Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Rewitalizacja zdegradowanego podobszaru osiedla ADM poprzez przebudowę i remont wnętrz budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem

Miejski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 18200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 752 343 , fax. 862 752 343
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury
    ul. Ludowa 19
    18200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 862 752 343, fax. 862 752 343
    REGON: 67593300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mok.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Rewitalizacja zdegradowanego podobszaru osiedla ADM poprzez przebudowę i remont wnętrz budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rewitalizacja zdegradowanego podobszaru osiedla ADM poprzez przebudowę i remont wnętrz budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem”. Przedmiotowe zadanie dofinansowywane jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 (Działanie 8.5. Rewitalizacja). Na realizację ww. przedsięwzięcia składa się: - remont wnętrza – zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie http://bip.mok.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/ w postępowaniu „Przebudowa i remont wnętrz budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem” (roboty budowalne, instalacja sanitarna, wentylacja, klimatyzacja, instalacja elektryczna, sygnalizacji pożaru i LAN). - dostawa oraz instalacja systemu projekcji cyfrowej oraz kompletnego systemu kinowego nagłośnienia przestrzennego w sali widowiskowo-kinowej, - dostawa oraz instalacja systemu nagłośnienia Sali widowiskowo-kinowej, - dostawa oraz instalacja technologii i oświetlenia sceny dla sali widowiskowo-kinowej. Z zakresem dostaw i montażu można zapoznać się na stronie http://bip.mok.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/ w postępowaniu: „Dostawa wraz z instalacją wyposażenia kinotechnicznego, systemu nagłośnienia, technologii i oświetlenia sceny dla Sali widowiskowo-kinowej Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem”. Nadzór inwestorski dotyczyć będzie zarówno robót budowalnych jak też dostawy i montażu urządzeń. Do obowiązków inspektora należeć będzie w szczególności: - pełen zakres czynności określonych w art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipce 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2018 poz. 1202), - prowadzenie regularnej inspekcji na budowie w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową, - analiza i zatwierdzanie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów min. atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, - udział w rozliczeniu merytorycznym i finansowym wykonanych robót min. wykonywanie protokołów konieczności na roboty zamienne/dodatkowe z uwzględnieniem kalkulacji kosztów, - ocena zgodności dostarczanych urządzeń z dokumentacją i poprawność ich montażu, - dysponowanie personelem o wykształceniu i doświadczeniu pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie nadzoru i odbioru w zakresie branżowych robót budowalnych, kinotechniki, systemu nagłośnienia, oświetlenia i mechaniki sceny, - sprawdzenie/zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej przedstawionej przez wykonawcę. Zadania Nadzoru Inwestorskiego w czasie trwania okresu rękojmi i gwarancji: - w okresie rękojmi i gwarancji Inspektor Nadzoru (Wykonawca) zobowiązany jest do gromadzenia zgłoszeń dotyczących wad obiektu oraz wykonywania przeglądów na wykonane roboty, na wezwanie Zamawiającego, jednak nie mniej niż 1 w przeciągu każdego roku począwszy od daty odbioru końcowego. Przeglądy należy wykonywać przy udziale użytkowników, wykonawcy robót i Zamawiającego; - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i ich odbiór; - potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót i usunięcia wad po okresie rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożonym oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. Nr 8 do SIWZ). 2. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca chce powierzyć podwykonawcom. 3. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 4. oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór wraz z instrukcją wypełnienia załącznik nr 9 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach