Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: a) drogowej (1 osoba), b) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, (1 osoba), c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (1 osoba), d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (1 osoba), Inspektor Nadzoru Inwestorskiego może w miarę potrzeb przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób (np. geologa, geodetę, technologa ds. materiałowych), których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Zamawiający dopuszcza łączenie max 2 funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. W związku z ustanowieniem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jako koordynatora ich czynności na budowie. Przedmiot nadzoru. Zadanie, które ma być nadzorowane zostało udzielone do wykonania w przetargu nieograniczonym, który wraz z wszelkimi posiadanymi w przedmiotowej sprawie przez Zamawiającego materiałami został opublikowany na stronie: http://bip.gmina-naklo.pl/index.php?app=przetargi&nid=8587&y=0&status=2 . Nazwa nadzorowanego zadania: „Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku”. Wartość nadzorowanego zadania wynosi 1 622 370,00 zł brutto. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zadania. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej lokalizacji obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Zadanie pod nazwą „Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku” jest współfinansowane w zakresie działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej', objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad budową skateparku na terenie działki nr ewid. 136/6 przy ul. Armii Krajowej 4 w Nakle nad Notecią, według projektu pod tytułem: „Budowa skateparku na terenie działki nr ew. 135/22, 136/6, obręb Nakło, przy ul. Armii Krajowej 4 w Nakle nad Notecią” opracowanego dnia 30 maja 2017 r. przez mgr inż. arch. Małgorzatę Schmidt, mgr inż. Marka Nowastowskiego i tech. Zygmunta Strokowskiego z firmy TARTAN Sp. Komandytowa, Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, na podstawie postanowienia Starosty Nakielskiego znak: WWA.6743.291.2017.JM z dnia 10-07-2017 r. o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową skateparku (podstawowy element budowlanej infrastruktury) oraz elementów infrastruktury towarzyszącej m.in. oświetlenia, kanalizacji deszczowej, chodników. W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie świadczenie usług kompleksowych obejmujących: zarządzanie, rozliczanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa centrum aktywnego wypoczynku w Nakle nad Notecią – budowa skateparku” udzielonego do wykonania. Usługi te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania inwestycyjnego począwszy od przekazania placu budowy, nadzorowania prowadzonych robót budowlanych, ich odbioru, aż po etap zgłaszania wad i rozliczenia wykonanych robót w okresie rękojmi i gwarancji. Personel Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie: a) dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty; b) przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych; c) dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji; d) potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawcy robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi; e) nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawcy robót budowlanych; f) będzie czuwał w toku budowy urządzeń skateparku nad poprawnością przebiegu procesu uzyskiwania (na wszystkie urządzenia skateparku) certyfikatów wydanych przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji potwierdzających, że ich wykonanie jest zgodnie z normą PN-EN 14974 + A1 : 2010; g) sprawdzenie przed potwierdzeniem gotowości do odbioru końcowego kompletności uzyskanych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów wydanych przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji potwierdzających, że każde z wykonanych urządzeń skateparku jest wykonanie zgodnie z normą PN-EN 14974 + A1 : 2010. Uzyskanie certyfikatów jest warunkiem dokonania odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach