Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków sanitarnych oraz przepompowni sieciowych kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bircza”,nr RPPK.04.03.01-18-0002/16-00 współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV "Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Gmina Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37740 Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 672 60 91 , fax. 016 672 53 41
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bircza
    ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2
    37740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 016 672 60 91, fax. 016 672 53 41
    REGON: 65090047600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków sanitarnych oraz przepompowni sieciowych kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bircza”,nr RPPK.04.03.01-18-0002/16-00 współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV "Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór nad robotami budowlanymi, będzie polegać przede wszystkim na: 1. W okresie przed rozpoczęciem robót budowlanych: 1) uczestnictwo w przeprowadzanych przez Zamawiającego postępowaniach przetargowych w procedurze wyboru Wykonawcy robót budowlanych. 2) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania Wykonawców wraz z projektantami sprawującymi nadzór autorski na etapie postępowania przetargowego na roboty budowlane. 3) zweryfikowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych zadań (przekazanej przez Zamawiającego) w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na dokumentację, w zakresie przeprowadzanego postepowania przetargowego na roboty budowlane. 4) pełnienie funkcji eksperta komisji przetargowej powołanej w celu przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych. 5) weryfikacja i opiniowanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionych przez wykonawcę przed rozpoczęciem robót budowlanych. 6) opiniowanie planów organizacji robót. 7) udział w przekazaniu wykonawcy przez Zamawiającego placu budowy. 8) przeprowadzenie inspekcji placu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu rzeczywistego z dokumentacją projektową. 9) uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji. 10) uczestnictwo w przekazaniu wykonawcy dokumentacji projektowej i Dziennika Budowy. 11) uczestnictwo w przygotowaniu odpowiednich dokumentów zgłoszeniowych do właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych, stosownie do decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu. 12) wydanie polecenia rozpoczęcia robót oraz powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu robót przez wykonawcę. 2. Zadania i obowiązki obowiązujące przez cały czas trwania Umowy. 1) pełnieniu czynności inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z art. 25 i 26 prawa budowlanego, 2) zapewnieniu prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, 3) sprawdzaniu kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z wykonawcą robót, 4) reprezentowaniu Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji, 5) przekazaniu, przy udziale Zamawiającego, placu budowy wykonawcy robót, 6) bieżącym rozwiązywaniu problemów technicznych budowy 7) uzgadnianiu z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, 8) informowaniu Zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji, 9) dokonywaniu odbiorów częściowych i robót zanikających od wykonawcy, 10) sprawdzaniu prawidłowości zakresu rzeczowego wykonanych robót i jego zgodności z umową zawartą pomiędzy inwestorem a wykonawcą oraz wykonawcą a podwykonawcami, 11) sprawdzaniu wykazów robót wykonanych częściowo, pod względem rzeczowym i finansowym, 12) współpracy z Zamawiającym w zakresie administrowania projektem: przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym, informacji o zagrożeniach, konfliktach na budowie itp., 13) organizowaniu i udziale w naradach koordynacyjnych (Rada Budowy) oraz dopilnowaniu realizacji ustaleń i decyzji podjętych na Radzie Budowy, 14) udziale w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz. urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 7:30-15:30, 15) sporządzaniu bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, 16) pisemnym opiniowaniu propozycji zmian technologii wykonania oraz materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego, 17) sprawdzaniu jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych przed ich wbudowaniem, a w szczególności zapobieganiu zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych, niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub nie spełniających wymaganych parametrów technicznych, 18) sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzonych przez Wykonawców w trakcie realizacji poszczególnych zadań (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umów z w/w wykonawcami poszczególnych robót. 19) opiniowanie listy Podwykonawców zaproponowanych przez wykonawców pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych., 20) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty budowlane. 21) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc ich składowania po zakończeniu robót prowadzonych w ramach poszczególnych kontraktów., 22) sprawowanie nadzoru nad wykonawcą robót budowlanych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 23) prowadzenie kontroli bieżącej wytwórni materiałów, prefabrykatów, mas bitumicznych, betonów w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 24) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz. 25) kontroli poprawności oznakowania prowadzonych robót (w tym wdrożonej przez Wykonawcę tymczasowej organizacji ruchu). W przypadku stwierdzonych ewentualnych nieprawidłowości wydanie stosownych poleceń Wykonawcy robót. 26) zatwierdzanie po uprzednim uprzedniej akceptacji Zamawiającego wyrobów budowlanych, instalacji, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, a także kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów. 27) uczestnictwo i nadzór w przeprowadzanych próbach technologicznych, rozruchach technologicznych, rozruchach urządzeń i wyposażenia oraz odbiorach technicznych gwarantujących osiągnięcie zakładanych efektów ekologicznych. 28) koordynowanie wszystkich prac realizowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia ciągłego i nieprzerwanego odbioru i oczyszczania ścieków. 29) sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z postanowieniami umowy na roboty budowlane. 30) sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń i sprawdzenie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na te urządzenia ora z ich świadectw pochodzenia. 31) zatwierdzanie zmian osób wchodzących w skład personelu kluczowego wykonawcy realizującego roboty budowlane – po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 32) bieżące informowanie Zamawiającego o realizacji robót, a w cyklach miesięcznych składanie dla Zamawiającego pisemnej informacji dotyczącej realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu realizacji inwestycji oraz aktualnego opisu wykonanego zakresu robót przez Wykonawcę i poszczególnych Podwykonawców, ze wskazaniem procentowego zaawansowania rzeczowego i finansowego robót w odniesieniu do całości robót z uwzględnieniem formy ( nazewnictwo i podział na elementy/odcinki robót) wg harmonogramu rzeczowo-finansowego – w okresie sprawozdawczym i narastająco od początku realizacji inwestycji. 33) ocena i weryfikacja propozycji robót zamiennych przedstawionych przez wykonawcę w zakresie finansowym i rzeczowym, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego sporządzanie protokołów konieczności na roboty zamienne, oraz wycena tych robót. 34) bieżące konsultacje z autorami projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie przyjętych rozwiązań w projektach oraz rozwiązań alternatywnych. 35) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru. 36) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania oraz zmian materiałowych proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego. 37) udział w rozpatrywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji inwestycji, a w razie potrzeby udział w procedurze spornej tj. doradztwo, wydawanie ekspertyz technicznych, opiniowanie dokumentów, udział w spotkaniach związanych z procedurą sporną. 38) rozliczenie kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego rozwiązania/wypowiedzenia. 39) uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowalny i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzenia realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli. 40) kompletowanie i kontrolowanie wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru. 41) sprawdzenie dokumentów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 42) kontrolowania prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg/Kart Obmiaru, prawidłowego gromadzenia dzienników laboratoryjnych, atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, receptur roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów niezbędnych do odbioru robót. 43) uczestniczenie wraz z Zamawiającym w odbiorze końcowym zadania, 44) wykonywania wszystkich innych czynności i zadań nie wymienionych w umowie na usługi, które będą konieczne do prawidłowej realizacji całego przedsięwzięcia (zgodnie z wymaganiami przepisami polskiego prawa w tym Prawa Zamówień Publicznych, Prawa Budowlanego, procedurami Funduszu Spójności Unii Europejskiej oraz Instytucji Pośredniczących i Wdrażających. 45) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacja projektu wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania Projektu przez m.in. IW. 46) przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru końcowego robót wraz z dokumentacją odbiorową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 11 9113 1014 2003 5000 0228 0044. z dopiskiem: Wadium – „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków sanitarnych oraz przepompowni sieciowych kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bircza". b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 5. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 6. W przypadku wniesienie wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach