Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2018-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Modernizacja Sali Ślubów i holu w Urzędzie Stanu Cywilnego w Goleniowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru na zadaniu pn. „Modernizacja Sali Ślubów i holu w Urzędzie Stanu Cywilnego w Goleniowie” Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: - opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, - na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zapewnienie przestrzegania przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, - po wykonaniu robót budowlanych sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, - czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, - kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, - weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych, - zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, - akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, - sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, - rozliczenie robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, - dopilnowanie realizowania robót budowlanych w ramach ustalonej umowy na roboty, w szczególności pod względem jej wartości, - dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, - sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, - sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, - udzielanie Wykonawcy robót budowlanych porad, w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, - sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, - reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych bez decyzji finansowych, - organizowanie narad budowy minimum raz na dwa tygodnie, z udziałem Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i (w razie konieczności) innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, - podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, - prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą „Prawo Budowlane” wraz z aktami wykonawczymi, - organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego inwestycji, - organizacja przeglądów gwarancyjnych, - egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych usuwania wad i usterek, w okresie gwarancji i rękojmi za wady, - zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, - współpraca z nadzorem autorskim, - minimalna, obowiązkowa obecność Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na placu budowy co najmniej 1 raz w tygodniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdz. 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) Formularz Ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) Zestawienie zadań punktowanych w kryterium doświadczenie Inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych zgodnie z załącznikiem 1.1. do SIWZ c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie, aktualne na dzień złożenia, oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (po raz drugi).
Dodano: 2024-04-10 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie.
Dodano: 2021-03-11 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2021-02-01 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2021-01-08 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2020-12-31 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2020-12-02 - Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
Dodano: 2019-12-20 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa 60 mieszkań wraz z infrastrukturą przy ul. Stargardzkiej/ Wytwórczej w Goleniowie”
Dodano: 0000-00-00 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestorskiego pn. ,, Budowa chodnika w Rurzycy"
Dodano: 2019-05-28 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań polegających na budowie ciągów komunikacyjnych.
Dodano: 2019-04-18