Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO, NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: „ROZBUDOWA PREZEDSZKOLA NR 2 W MYSZKOWIE”: 1) W SPECJALNOŚCI ISTALACJE SANITARNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH – CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA; 2) W SPECJALNOŚCI ISTALACJE ELEKTRYCZNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH – CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO, NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: „ROZBUDOWA PREZEDSZKOLA NR 2 W MYSZKOWIE”: 1) W SPECJALNOŚCI ISTALACJE SANITARNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH – CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA; 2) W SPECJALNOŚCI ISTALACJE ELEKTRYCZNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH – CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą; „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie”: ­- w specjalności instalacje sanitarne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ­- w specjalności instalacje elektryczne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w imieniu i na rzecz Gminy Myszków, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, polskim Prawem budowlanym oraz obowiązkami wynikającymi z wzorów umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Rodzaj zamówienia: usługi. 3. Kody CPV: 1) Główny przedmiot: ­ 71520000-9: usługi nadzoru budowlanego 2) Dodatkowe przedmioty: ­ 71247000-1: nadzór nad robotami budowlanymi. 4. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), z uwagi na to, iż czynności polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu w/w przepisu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie. 5. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 6. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) część 1 zamówienia – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacje sanitarne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą; „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie” 2) część 2 zamówienia – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacje elektryczne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą; „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie”. 7. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Opis części 1 przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych, podlegających nadzorowi inwestorskiemu w specjalności instalacje sanitarne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą; „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie”, został określony odpowiednio do ww. specjalności (branży) w dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: bip.miastomyszkow.pl w zakładce Przetargi/ogłoszenie o przetargach/ogłoszenie o przetargach (zamówieniach) - 2018r./ ogłoszenie o zamówieniu ZP.271.18.2018.KK – Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie”; 3) Obowiązki Wykonawcy dotyczące wykonywania usługi zostały określone we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego – część 1 zamówienia, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Opis części 2 przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych, podlegających nadzorowi inwestorskiemu w specjalności instalacje elektryczne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą; „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie”, został określony odpowiednio do ww. specjalności (branży) w dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: bip.miastomyszkow.pl w zakładce Przetargi/ogłoszenie o przetargach/ogłoszenie o przetargach (zamówieniach) - 2018r./ ogłoszenie o zamówieniu ZP.271.18.2018.KK – Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Przedszkola nr 2 w Myszkowie”; 3) Obowiązki Wykonawcy dotyczące wykonywania usługi zostały określone we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego – część 2 zamówienia, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia, która będzie osobiście pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, w specjalności odpowiedniej do części zamówienia, na którą składana jest oferta, oraz wykazania doświadczenia wskazanej osoby zgodnie z SIWZ. Wymagane dane dotyczące wskazywanych osób i ich doświadczenia Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 2 do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, wskazując te podmioty jako podwykonawców zarówno w ofercie (formularzu ofertowym) jak i w oświadczeniu. 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego i że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie dostarczane wraz z ofertą w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie winno zawierać w swojej treści informacje dotyczące co najmniej: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada dokument wymieniony w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r . poz. 1126), tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach