Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja pomieszczenia basenu w SP 12 w Studzionce – wykonanie stacji uzdatniania i wentylacji mechanicznej

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja pomieszczenia basenu w SP 12 w Studzionce – wykonanie stacji uzdatniania i wentylacji mechanicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja pomieszczenia basenu w SP 12 w Studzionce – wykonanie stacji uzdatniania i wentylacji mechanicznej. 2. Szczegółowy zakres prac budowlanych pn.: Modernizacja pomieszczenia basenu w SP 12 w Studzionce – wykonanie stacji uzdatniania i wentylacji mechaniczne zostanie zrealizowany zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami, w szczególności z dokumentacją projektową pn.:Projekt rozbudowy i przebudowy budynku Publicznego Gimnazjum nr 5 w Studzionce na działkach nr 2131/149, 2132/149 położonych w Studzionce przy u. Jordana 3 obręb Studzionka 0010 Zakres obejmuje wyłącznie : - wykonanie nowej stacji uzdatniania z instalacją wody basenowej i wentylacji / wielobranżowe / wg rys. A-10 – pomieszczenia 2, 3, 4, 5, 6 - wykonanie wentylacji mechanicznej z ogrzewaniem hali basenu / wielobranżowe / - wykonanie przyłącza kanalizacji zewnętrznej do stacji uzdatniania Zakres świadczenia Wykonawcy prac budowlanych obejmuje również wszystkie pozostałe prace , które nie zostały wskazane w dokumentacji , a są niezbędne do osiągnięcia oczekiwanego rezultatu w zakresie j.w. Dokumentacja Projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane dla inwestycji pn.: Modernizacja pomieszczenia basenu w SP 12 w Studzionce – wykonanie stacji uzdatniania i wentylacji mechanicznej dostępna jest na stronie internetowej BIP Pszczyna pod adresem: http://bip.pszczyna.pl/ogloszenie-postepowania-przetargowego-na-realizacje-zamowienia-pn-modernizacja-pomieszczenia-basenu-w-sp-12-w-studzionce-wykonanie-stacji-uzdatniania-i-wentylacji-mechanicznej 3.Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót, koordynacja i nadzór nad realizacją zada-nia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami prawa pol-skiego zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowa-dzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, c. sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w pró-bach i odbiorach technicznych, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych ro-bót i przekazywanie ich do użytkowania potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwanie powstałych wad, d. sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wyko-nania robót w stosunku do dokumentacji robót budowlanych (roboty zamienne) oraz w spra-wie robót dodatkowych, a także ustalania sposobu wykonania tych robót, e. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego, f. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działal-ności z wymogami Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy tj. Inspektora nadzoru inwestorskiego określa Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegające-go/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach