Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2019-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa dróg na Placu Strażackim w Helenowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg na Placu Strażackim w Helenowie”. 1. Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez zespół specjalistów (opisany w niniejszej SIWZ) wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych. 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), zapewnienie przestrzegania przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, po wykonaniu robót budowlanych sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę robót budowlanych, zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, dopilnowanie realizowania robót budowlanych w ramach ustalonej umowy na roboty, w szczególności pod względem jej wartości, dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia m.in. robót dodatkowych, robót zamiennych, zmian w zakresie technologii wykonania robót, zmian materiałowych – sporządzanie protokołów konieczności z wykonawcą robót budowlanych i przedkładanie ich Zamawiającemu, udzielanie Wykonawcy robót budowlanych porad, w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych bez decyzji finansowych, organizowanie narad budowy minimum raz na dwa tygodnie, z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych i (w razie konieczności) innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą „Prawo budowlane” wraz z aktami wykonawczymi, organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego inwestycji, organizacja przeglądów gwarancyjnych, egzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych usuwania wad i usterek, w okresie gwarancji i rękojmi za wady, zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, współpraca z nadzorem autorskim, inspektorzy nadzoru branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej będą obecni na placu budowy minimum raz w tygodniu, gdy prowadzone będą roboty budowlane nadzorowanej branży i będą przebywać tam tak długo jak wymaga tego skuteczność nadzoru, ale nie mniej niż 1 godzinę dziennie, w tym będą gotowi w terminie ustalonym z Zamawiającym do osobistego udzielenia wyczerpujących informacji (na budowie lub w siedzibie Zamawiającego) na temat nadzorowanych robót. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy, inspektorzy nadzoru mają obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy w zakresie powierzonych im czynności, 4. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. Przebudowa ulicy Puszkina i Witosa w Goleniowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-03-05 - Inżynier kontraktu
Dodano: 2024-01-11 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji grawitacyjno-tłocznej w m. Swochowo wraz z odprowadzeniem ścieków do m. Bielice
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa wraz z modernizacją amfiteatru przy budynku MGOK- etap I”
Dodano: 2023-10-04 - Nadzór inwestorski na zadaniu pt.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 w m. Kołobrzeg (ul. Krzywoustego) na odcinku od ronda im. Solidarności do ronda im. Jerzego Patana.
Dodano: 2023-09-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz...”
Dodano: 2023-05-04 - Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach
Dodano: 2022-12-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji drogowych
Dodano: 2022-11-10 - Kompleksowy nadzór inwestorski inwestycji pod nazwą: „Budowa budynków wielorodzinnych nr 6 i nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną – osiedle Biedronka w Karlinie”
Dodano: 2022-10-27 - Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zespół Budynków Wielorodzinnych, Osiedle „Górny Taras” – budynek „B”
Dodano: 2022-10-10