Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Skansen Pszczelarski” w ramach inwestycji „Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gmin Gór Świętokrzyskich”

Związek Gmin Gór Świętokrzyskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 302 50 94 w. 209 , fax. 41 302 61 07
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 302 50 94 w. 209, fax. 41 302 61 07
    REGON: 29087713200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Skansen Pszczelarski” w ramach inwestycji „Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gmin Gór Świętokrzyskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Skansen Pszczelarski” w ramach inwestycji „Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gmin Gór Świętokrzyskich” 2) W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizacje w/w inwestycji w zakresie robót budowlanych , które obejmują w szczególności: budowę skansenu pszczelarskiego w postaci trzech drewnianych altan ekspozycyjnych, gdzie powstanie ekspozycja przedmiotów związanych z pszczelarstwem, dwóch drewnianych altan rekreacyjnych, połączonych ciągiem pieszym i centralnym usytuowaniem ławek betonowych z grillem. W ramach projektu planuje się wykonanie następujących robót: - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, - wykonanie koryt pod strefy ochronne i fundamenty słupów konstrukcyjnych, - wykonanie nawierzchni komunikacyjnych, - wykonanie altan rekreacyjnych i ekspozycyjnych, - wykonanie murowanych siedzisk, - montaż urządzeń małej architektury i wyposażenia altan, - nasadzenia drzew i krzewów. Przedmiot nadzoru jest wykonanie: a) altan rekreacyjnych i ekspozycyjnych w konstrukcji szkieletowo - jętkowej z drewna sosnowego. Drewno winno być zabezpieczone przed biokorozja, pleśniami oraz działaniem czynników atmosferycznych. Ściany ruchome i nieruchome wykonane z desek, ściany przesuwane umieszczone na prowadnicach. Podłoga altan ekspozycyjnych i wypoczynkowych wykonana z drewna. Dach wykonany z dachówki bitumicznej w kształcie heksagonalnym. Orynnowanie altan blachą ocynkowaną. b) nawierzchni komunikacji z bruku drewnianego, obejmującej następujący zakres prac: przygotowanie podłoża, układanie warstwy podsypki, układanie bruku drewnianego, wyrównanie nawierzchni, wypełnienie fug. c) małej architektury poprzez montaż kosza na śmieci, grilla wiszącego na trójnogu wraz z paleniskiem, ule współczesne. d) renowacji eksponatów uli i narzędzi bartniczych. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: a) 260407_2.0013.53/1 działka nr 53/1 o pow. 0,3502 ha, województwo świętokrzyskie, powiat kielecki, Gmina Łagów, Obręb ewidencyjny SĘDEK. b) 260407_2.0013.56/2 działka nr 56/2 o pow. 0,6191 ha, województwo świętokrzyskie, powiat kielecki, gmina Łagów, obręb ewidencyjny SĘDEK. 3. Obowiązki inspektora: sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie obowiązywania umowy i obejmuje zakres czynności, jakie dla Inspektora Nadzoru przewiduje ustawa Prawo Budowlane, a także polega na : 1) Prowadzeniu nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową o roboty budowlane. 2) Sprawowaniu kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, umową w tym kontrolą ilości, wartości i terminowości wykonania robót 3) Sprawdzeniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. 4) Sprawdzeniu kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, 5) Rozstrzyganiu wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, z wyjątkiem spaw mających wpływ na zmianę kosztów budowy. 6) Kontroli i weryfikacji przedkładanych kosztorysów powykonawczych oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, a także rozliczeniu rzeczowo finansowego po zakończeniu robót. 7) Dokonywaniu odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego- przy udziale Zamawiającego- na pisemne zgłoszenia gotowości do tych odbiorów przez Wykonawcę robót budowlanych. 8) Przekazaniu Zamawiającemu protokołów odbiorów oraz dokumentacji powykonawczej, podpisanych przez siebie i wykonawcę robót. 9) Potwierdzaniu faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a także akceptowaniu faktur, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 10) Uczestniczeniu przy przeprowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń. 11) Udziale w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. 12) Uczestniczeniu w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach