Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu „Rewitalizacja XIX wiecznego ratusza wraz z odtworzeniem historycznych funkcji rynku w Krościenku nad Dunajcem”

Gmina Krościenko nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 3077 , fax. 18 262 3455
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krościenko nad Dunajcem
    Rynek 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 262 3077, fax. 18 262 3455
    REGON: 49189232800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko-nad-dunajcem.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu „Rewitalizacja XIX wiecznego ratusza wraz z odtworzeniem historycznych funkcji rynku w Krościenku nad Dunajcem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu „Rewitalizacja XIX wiecznego ratusza wraz z odtworzeniem historycznych funkcji rynku w Krościenku nad Dunajcem”. Zamówienie składa się z dwóch następujących części: Część I - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji pod nazwą „Przebudowa i rozbudowa zabytkowego ratusza” Część II - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji pod nazwą „Modernizacja płyty Rynku”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach