Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji (część II) Przebudowa pomieszczeń IV piętra Szpitala w Suchej Beskidzkiej ( Oddział Neonatologiczny, Ginekologiczno-Położniczy wraz z Blokiem Porodowym)

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji (część II) Przebudowa pomieszczeń IV piętra Szpitala w Suchej Beskidzkiej ( Oddział Neonatologiczny, Ginekologiczno-Położniczy wraz z Blokiem Porodowym)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Przebudowa pomieszczeń IV pietra Szpitala w Suchej Beskidzkiej” w zakresie wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem umowy w pełnym zakresie określonym w pkt. 3.4.a), łącznie z robotami koniecznymi do wykonania, a nie ujętymi w dokumentacji projektowej i niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. Szczegółowy opis zadania dotyczącego inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego zawiera dokumentacja projektowa oraz STWIOR znajdująca się w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej :wwwzozsuchabeskidzka.pl w zakładce zamówienia publiczne- tytuł postepowania „Przebudowa pomieszczeń IV piętra Szpitala w Suchej Beskidzkiej ramach Projektu o numerze RPMP.12.01.03-12-0629/17…” Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z w/w dokumentacją oraz dokonali wizji lokalnej obiektu. Wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wynosi 8 454 027,37 zł brutto. Obowiązki Wykonawcy: Obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego: a) zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) z wyłączeniem robót elektrycznych i niskoprądowych; b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami STWIORB, dokumentacją projektową oraz praktyka inżynierską oraz kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych i instalacyjnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac; e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania robót, f) weryfikacja dokumentacji i rozliczeń; g) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw i usuniętych usterek , celem przedstawienia danych do przygotowania wniosków o płatność w ramach rozliczenia zadania inwestycyjnego, oraz w trakcie przeglądu gwarancyjnego, przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z wykonawcą robót budowlanych; h) Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego był minimum raz z w tygodniu na budowie i na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych ( problemy związane z realizacją robót ) i/lub nagłych, i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego. Wymagana jest obecność w miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór. Wykonawca winien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania; i) udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego; j) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w warunkach umowy na roboty budowlane oraz powiadamianie niezwłocznie o takich zdarzeniach Zamawiającego; k) wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna; l) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe oraz zamienne po uprzednim ich zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; m) sprawdzanie wyceny robót dodatkowych i zamiennych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych; n) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót; o) sprawdzanie zgodności faktur Wykonawcy robót budowlanych z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami rozliczeniowymi, p) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Wykonawca winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Oświadczenie dotyczące RODO- załącznik nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach