Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 763 753 , fax. 825 763 046
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
ul. M. Konopnickiej 4
22300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 825 763 753, fax. 825 763 046
REGON: 11019796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MONTAŻEM INSTALACJI SOLARNYCH W RAMACH PROJEKTU ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W GMINIE KRASNYSTAW” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji solarnych oraz nad pracami związanymi z dostosowaniem istniejącej instalacji do współpracy z instalacją kolektorów słonecznych w budynkach osób fizycznych, w ramach projektu pn. ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Krasnystaw”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś 4: ENERGIA PRZYJAZNA ŚRODOWISKU, Działanie 4.1: Wsparcie wykorzystania OZE–projekt nr RPLU.04.01.00-06-0048/16. 2. Wykonawca na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zobowiązuje do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia osobę, która będzie wykonywać czynności inne niż określone dla poszczególnych inspektorów nadzoru (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy). 3. Wymagane jest, aby osoba pełniąca funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadała uprawnienia, w co najmniej ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie obejmującym, co najmniej instalacje i urządzenia cieplne. 4. Nadzór inwestorski obejmuje: 4.1. Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych w ramach ww. projektu, tj.: 4.1.1. dostawą i montażem kompletnych instalacji i solarnych wraz z wykonaniem wszelkich robót towarzyszących, w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 415 szt. poniższych typów instalacji solarnych (termin wykonania dostawy i montażu: do 30 września 2019 r.): a. Typ 1 - montaż kolektorów na obiekcie (2 szt. kolektorów, zbiornik 200 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 3,1 kW - 159 szt. b. Typ 2 - montaż kolektorów na gruncie (2 szt. kolektorów, zbiornik 200 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 3,1 kW - 43 szt. c. Typ 3 - montaż kolektorów na obiekcie (3 szt. kolektorów, zbiornik 300 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 4,67 kW - 123 szt. d. Typ 4 - montaż kolektorów na gruncie (3 szt. kolektorów, zbiornik 300 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 4,67 kW - 46 szt. e. Typ 5 - montaż kolektorów na obiekcie (4 szt. kolektorów, zbiornik 400 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 6,2 kW - 29 szt. f. Typ 6 - montaż kolektorów na gruncie (4 szt. kolektorów, zbiornik 400 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 6,2 kW - 9 szt. g. Typ 7 - montaż kolektorów na obiekcie (5 szt. kolektorów, zbiornik 500 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 7,79 kW - 4 szt. h. Typ 8 - montaż kolektorów na gruncie (5 szt. kolektorów, zbiornik 500 l) Moc zainstalowana kolektorów przy G=1000 W/m2 oraz dT= 30K: 7,79 kW - 2 szt. 4.1.2. wykonaniem prac w zakresie rozruchu technologicznego. 4.1.3. dokumentacja techniczna w zakresie montażu instalacji solarnych jest zamieszczona na stronie internetowej biuletynu informacji publicznej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu w dziale Zamówienia publiczne/2018 ogłoszenie o zamówieniu publicznym pn.: „Montaż instalacji solarnych na terenie Gminy Krasnystaw”. 4.2. Do szczegółowych zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 4.2.1. prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy każdej instalacji realizowanej w ramach Projektu (minimum 2 (dwa) razy w obrębie każdej nieruchomości objętej projektem), w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz montowanych instalacji, zgodnie z praktyką inżynierską, jak również zgodnie z: wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz z umową zawartą pomiędzy inwestorem (Zamawiającym) a wykonawcą prac. Każda inspekcja w terenie powinna (w tym odbiór techniczny instalacji) być udokumentowana w formie pisemnej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z określeniem zakresu inspekcji oraz czytelnym podpisem właściciela nieruchomości, celem poświadczenia jej odbycia. Dokumenty w przedmiotowym zakresie dołącza się do protokołu odbioru usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego. Ilość wizyt na jednej nieruchomości będzie uzależniona od potrzeb wynikających z prowadzeniem prac montażowych, ewentualnych problemów itp. 4.2.2. reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji poszczególnych instalacji z projektem, przyjętymi założeniami, jak również zgodności z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 4.2.3. akceptację proponowanych rozwiązań technicznych wykonawcy prac montażowo-instalacyjnych na poszczególnych budynkach objętych projektem, przebiegu i miejsca montażu instalacji; 4.2.4. weryfikację kwalifikacji osób zatrudnianych przez Wykonawców Projektu; 4.2.5. weryfikację, czy urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych urządzeń i instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4.2.6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (protokolarnie); 4.2.7. żądanie od wykonawców robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne; 4.2.8. weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie ich zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone; 4.2.9. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska; 4.2.10. organizowanie i prowadzenie wraz z Zamawiającym narad technicznych, problemowych i innych spotkań; 4.2.11. udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji Projektu; 4.2.12. weryfikację dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (protokołu odbioru częściowego i końcowego, harmonogramu rzeczowo-finansowego, itp.); 4.2.13. udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w zakresie rzeczowym i merytorycznym dot. realizowanego zadania; 4.2.14. nadzorowanie wykonania prac w zakresie rozruchu technologicznego; 4.2.15. przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych; 4.2.16. udział we wszelkich czynnościach odbiorowych wykonanych robót i próbach oraz uruchomieniach wykonanych instalacji; 4.2.17. weryfikacja zakresu rzeczowego częściowych i końcowego rozliczenia wykonanych robót pod kątem ilościowym oraz jakościowym; 4.2.18. udział w pracach komisji powołanych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanych instalacji, do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania instalacji oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji – okres gwarancji nad wykonanymi pracami wynosi 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji (po otwarciu ofert), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, samodzielnie przekaże zamawiającemu (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, z ze. zm.), z innymi wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu – wzór określono w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-05-16 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego i optymalizacji dokumentacji projektowej zadania: Budowa ulicy łączącej ulicę Warszawską i ulicę Koncertową wraz z budową mostu na rzece Krzna w Białej Podl.
Dodano: 2023-04-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – I etap
Dodano: 2023-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-03-21 - Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"
Dodano: 2023-03-12 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań polegających na rozbudowie i przebudowie oczyszczalni ścieków w mieście Zwierzyniec.
Dodano: 2023-02-22