Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad budową kanalizacji w Nowej Wsi Rzecznej

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstarogard.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad budową kanalizacji w Nowej Wsi Rzecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia ma być pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budową kanalizacji w Nowej Wsi Rzecznej. Usługa ma być pełniona w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 1.2. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego. a) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. b) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych obiektu i przekazywaniu do użytkowania. c) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy, korygowanie kosztorysów i obmiarów. d) Bieżące kontrolowanie zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo- finansowym wykonawcy robót. e) Informowanie zamawiającego o wystąpieniu zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę robót, terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. f) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. g) Kontrolowanie jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie. h) Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych. i) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. j) Uczestniczenie w próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy w dokonywaniu odbiorów częściowych i końcowego inwestycji oraz w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania wad lub usterek w okresie gwarancji . k) Wstrzymanie robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie BHP. l) Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i stwierdzenie poprawności i kompletności dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego). m) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym). n) Wykonanie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji na potrzeby sporządzenia dokumentów OT (przyjęcie środka trwałego) i przygotowanie załączników do wniosku składanego przez Zamawiającego do właściwego organu o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. o) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. p) Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót i ich protokołowanie . q) Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, przez inspektora co najmniej nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu i nie rzadziej niż to określono w ofercie i umowie oraz na każde żądanie zamawiającego, a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. r) Inspektor ma obowiązek potwierdzać na bieżąco, każdorazowy pobyt swojej obecności na placu budowy, podpisem na liście, znajdującej się w Urzędzie Gminy, s) Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie , nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). t) Dokonanie wpisu do Dziennika Budowy o podjęciu się obowiązków i dokonywania tamże systematycznych zapisów o wykonywanych w trakcie realizacji robót czynnościach i zaistniałych istotnych zdarzeniach, 1.3. Zakres prac budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej DN 200 PVC-ok 2624,49m wykonanie kanalizacji grawitacyjnej DN 160 PVC –ok 402,21m wykonanie kanalizacji tłocznej PE90- ok 696,00 m wykonanie przyłączy hydrantowych- PE 110- ok 12,5m hydrant naziemny DN80-2 szt. montaż studni rewizyjnych na sieci- DN 1000,DN1200 i DN425 2 szt. kompletnych suchych przepompowni ścieków sanitarnych (w tym po 2 pompy o wydajności 3,66 l/s każda) ze sterowaniem i modułem GSM, współpracujących ze zbiornikiem retencyjnym ścieków, zagospodarowanie terenów przepompowni- ok. 58m ogrodzenia z siatki wysokości 1,5m na słupkach stalowych , wrota z furtkami na gotowych słupkach o szer. 3,8 m -2 kpl. , utwardzenie terenu -nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm zasilanie elektryczne obu przepompowni (w tym ułożenie ok. 47m kabla YKY 5x6 mm2 , wykonanie szafek pomiarowych i szaf rozdzielczo –sterowniczych) oświetlenie wewnętrzne w komorach suchych przepompowni i oświetlenie zewnętrzne typu parkowego z oprawą oświetleniową i zasilaniem- 2 szt. Wykonanie przewiertu sterowanego –ok. 47m Cały zakres robót nad którymi będzie sprawowany nadzór budowlany(SIWZ, dokumentacja techniczna, STWOR, pomocnicze przedmiary), jest dostępny na stronie internetowej: https://bip.ugstarogard.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/438720/ogloszenie_o_zamowieniu_pn_budowa_kanalizacji_w_nowej_wsi_rzeczn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach