Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
ul. Tadeusza Kościuszki 94
23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
REGON: 95036901400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku łącznika komunikacyjnego między budynkiem dydaktycznym i warsztatowym w ZSZiO w Biłgoraju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku łącznika komunikacyjnego między budynkiem dydaktycznym i warsztatowym w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Przemysłowej 23 w Biłgoraju. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora obejmuje roboty w podziale do zrealizowania w roku 2018 i w roku 2019: 2.1. Roboty do wykonania w roku 2018: 1) branża budowlana: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) fundamenty, d) ściany fundamentowe, e) ściany parteru, f) strop nad parterem, g) ściany piętra, h) strop nad piętrem, i) ściany poddasza, j) zbrojenie elementów żelbetowych, k) pokrycie dachu, 2) branża sanitarna: a) przyłącze wodociągowe (poz. przedmiarowe od nr 1 do nr 17), 3) branża elektryczna: a) demontaż słupów i kabli w gruncie (poz. przedmiarowe nr 4.1 i nr 4.2), 2.2. Roboty do wykonania w roku 2019: 1) branża budowlana: a) tynki i okładziny wewnętrzne, b) stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, c) podłogi i posadzki, d) roboty malarskie, e) elewacja, f) elementy kowalsko-ślusarskie i metalowe, g) elementy wyposażenia, h) nawierzchnie zewnętrzne utwardzone, i) dostawa i montaż dźwigu osobowego, 2) branża sanitarna: a) instalacja centralnego ogrzewania, 3) branża elektryczna: a) dobudowa do istniejącej rozdzielnicy TP-01, TG, b) instalacja elektryczna, c) instalacja odgromowa, d) pomiary i próby pomontażowe, 4) wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorczej dźwigu windowego z przygotowaniem go do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalającej na jego eksploatację, 5) obsługę geodezyjną budowy w tym wytyczenie geodezyjne obiektu i sieci oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. 6) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14