Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na dostawie i montażu kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz pomp ciepła na terenie Gminy Grodzisko Dolne i Miasta Leżajsk w ramach projektu „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”.

Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 37-306 Grodzisko Dolne, Grodzisko Dolne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2428265 , fax. 17 2436038
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
    Grodzisko Dolne 125 a
    37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 17 2428265, fax. 17 2436038
    REGON: 690581710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na dostawie i montażu kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę oraz pomp ciepła na terenie Gminy Grodzisko Dolne i Miasta Leżajsk w ramach projektu „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji projektu pt.: „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”, w specjalnościach: 1) Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 2) Branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3) Branża konstrukcyjno-budowlana. 3. Zadanie inwestycyjne w ramach projektu pt.: „„Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”, realizowane będzie w formule „dostaw z montażem”, na terenie Gminy Grodzisko Dolne i Gminy Miasto Leżajsk- Województwo Podkarpackie i będzie polegało na doborze urządzeń i instalacji OZE a następnie wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie ich montażu: 1) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 538 zestawów instalacji kolektorów słonecznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) w Gminie Grodzisko Dolne (łącznie 383 zestawów)):  161 zestawów (w skład, którego wchodzi: 2 kolektory i zasobnik 200 dm3) montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych,  188 zestawów (w skład, którego wchodzi: 3 kolektory i zasobnik 300 dm3) montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych,  34 zestawy (w skład, którego wchodzi: 4 kolektory i zasobnik 400 dm3) montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych, b) w Mieście Leżajsk (łącznie 155 zestawów):  99 zestawów (w skład, którego wchodzi: 2 kolektory i zasobnik 200 dm3) montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych,  50 zestawów (w skład, którego wchodzi: 3 kolektory i zasobnik 300 dm3) montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych,  6 zestawów (w skład, którego wchodzi: 4 kolektory i zasobnik 400 dm3) montowanych na budynkach mieszkalnych osób fizycznych, 2) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 365 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) w Gminie Grodzisko Dolne (łącznie 233 zestawów):  36 zestawy instalacji fotowoltaicznych składających się z max 8 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 2,16 kWp,  2 zestawy instalacji fotowoltaicznych składających się z max 10 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 2,7 kWp,  100 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 12 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 3,24 kWp,  7 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 13 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 3,51 kWp,  63 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 15 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 4,05 kWp,  5 zestawów instalacji fotowoltaicznych składające się z max 17 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 4,59 kWp,  11 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 19 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 5,13 kWp,  6 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 23 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 6,21 kWp,  3 zestawy instalacji fotowoltaicznych składających się z max 26 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 7,02 kWp, b) w Mieście Leżajsk (łącznie 132 zestawów):  1 zestaw instalacji fotowoltaicznych składających się z max 4 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 1,08 kWp,  16 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 8 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 2,16 kWp,  10 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 10 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 2,7 kWp,  42 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 12 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 3,24 kWp,  13 zestaw instalacji fotowoltaicznych składających się z max 13 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 3,51 kWp,  1 zestaw instalacji fotowoltaicznych składających się z max 14 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 3,78 kWp,  37 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 15 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 4,05 kWp,  2 zestawy instalacji fotowoltaicznych składające się z max 17 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 4,59 kWp,  6 zestawów instalacji fotowoltaicznych składających się z max 19 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 5,13 kWp,  4 zestawy instalacji fotowoltaicznych składających się z max 23 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy min. 6,21 kWp, 3) Dostawa i montaż oparciu o posiadaną dokumentację techniczną 36 szt. kotłów na biomasę (pellet) do ogrzewania budynków w budynkach mieszkalnych wraz z osprzętem, w tym: a) w Gminie Grodzisko Dolne (łącznie 17 szt.):  1 szt. o mocy grzewczej min. 10 kW,  1 szt. o mocy grzewczej min. 12 kW  3 szt. o mocy grzewczej min. 15 kW,  1 szt. o mocy grzewczej min. 18 kW,  1 szt. o mocy grzewczej min. 19 kW,  5 szt. o mocy grzewczej min. 20 kW,  3 szt. o mocy grzewczej min. 24 kW,  1 szt. o mocy grzewczej min. 25 kW,  1 szt. o mocy grzewczej min. 30 kW, b) w Mieście Leżajsk (łącznie 19 szt.):  10 szt. o mocy grzewczej min. 15 kW,  5 szt. o mocy grzewczej min. 20 kW,  4 szt. o mocy grzewczej min. 25 kW. 4) Dostawa i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 61 szt. pomp ciepła służących do przygotowywania CWU oraz CWU i CO, w tym a) w Gminie Grodzisko Dolne (łącznie 47 szt.):  40 szt. pomp ciepła do c. w. u o mocy min. 3,1 kW,  2 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 10 kW,  1 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 13 kW,  3 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 15 kW,  1 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 20 kW b) w Mieście Leżajsk (łącznie 14 szt.):  7 szt. pomp ciepła do c. w. u o mocy min. 4 kW,  2 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 8 kW,  1 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 10 kW,  2 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 12 kW,  2 szt. pomp ciepła do c. w. u i c. o. o mocy min. 15 kW. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności : Nadzór inwestorski w ramach realizacji projektu pt.: „Montaż i instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych na terenie gmin Grodzisko Dolne i Miasto Leżajsk”, w ramach którego wyodrębnia się następujące czynności: 1) Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branżach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) konstrukcyjno-budowlanej. 2) Zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań inwestycyjnych w ramach ww. projektu, realizowanych w formule „dostaw z montażem”, tj. nad: a) realizacją umowy z wykonawcą na właściwy dobór, a następnie wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie montażu i rozruchu technologicznego: b) realizacją umowy z wykonawcą na, wykonanie i rozruch systemu monitoringu instalacji w zakresie wskaźników rezultatu dla Projektu; 3) Zapewnienie w okresie realizacji Projektu, nadzoru inwestorskiego nad funkcjonowaniem instalacji urządzeń pomiarowych w ramach systemu monitoringu efektów ekologicznych i energetycznych na zamontowanych instalacjach OZE 4) Nadzór inwestorski nad (robotami budowlano-montażowymi) w takich odstępach czasu, aby zapewniona została skuteczność nadzoru, w tym: prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy każdej instalacji realizowanej w ramach Projektu w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz montowanych instalacji, zgodnie z praktyką inżynierską, jak również zgodnie z: wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz z umową zawartą pomiędzy inwestorem (Zamawiającym) a wykonawcą prac. Każda inspekcja w terenie powinna (w tym odbiór techniczny instalacji) być udokumentowana w formie pisemnej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z określeniem zakresu inspekcji oraz czytelnym podpisem właściciela nieruchomości, celem poświadczenia jej odbycia. Dokumenty w przedmiotowym zakresie dołącza się do protokołu odbioru usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego. 5) Zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi RPO WP 2014-2020. 6) Reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji poszczególnych instalacji z przyjętymi założeniami (projektem) i pozwoleniami na budowę (jeśli będą wymagane), jak również zgodności z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 7) Akceptacji proponowanych rozwiązań technicznych wykonawcy prac montażowo-instalacyjnych na poszczególnych budynkach objętych projektem w zakresie doboru instalacji OZE, przebiegu i miejsca montażu instalacji 8) Weryfikacja kwalifikacji osób zatrudnianych przez Wykonawców Projektu. 9) Weryfikacja, czy urządzenia i materiały posiadają odpowiednie świadectwa i certyfikaty, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych urządzeń i instalacji, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 10) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż. i ochrony środowiska. 11) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawców robót budowlanych. 12) Organizowanie i prowadzenie wraz z Zamawiającym narad technicznych, problemowych i innych spotkań. 13) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji Projektu. 14) Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami (protokołu odbioru częściowego i końcowego, harmonogramu rzeczowo-finansowego, itp.). 15) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w zakresie rzeczowym i merytorycznym dot. realizowanego Projektu. 16) Ocena, aprobata lub odrzucenie wniosków materiałowych Wykonawców. 17) Przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach: robót zanikających i ulegających zakryciu, częściowych i końcowych. 18) Uzgodnienie z Wykonawcami, a następnie sprawdzenie wymaganej dokumentacji powykonawczej. 19) Zarządzanie całym procesem oddawania (przekazywania) do użytkowania instalacji OZE na/w budynkach mieszkalnych należących do osób fizycznych – mieszkańców Gmin objętych projektem 20) Udział w pracach komisji powołanych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanych instalacji, do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych i przekazanych do użytkowania instalacji oraz kontrola ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. 21) Udział w pracach komisji powołanej do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych zrealizowanych instalacji na koniec okresu trwania gwarancji. 5. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektora nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000 złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Leżajsk o/Grodzisko Dolne 53 9187 1024 2003 2000 1270 0005 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.18.2018 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy - Zamawiający nie określa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2.O spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym: a) o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, b) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. - Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o załącznik nr. 2 do SIWZ 3.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. Nr 1 4.Dowód wpłaty wadium 5. Wszystkie pozostałe dokumenty zgodnie z wymaganiami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach