Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”

Powiat Namysłowski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Plac Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 77 410 36 95 , fax. +48 77 410 39 22
  • Data zamieszczenia: 2023-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski
    Plac Wolności 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. +48 77 410 36 95, fax. +48 77 410 39 22
    REGON: 531421963
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ”Przebudowa drogi powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej oraz w innych branżach, które wystąpią w dokumentacji projektowo-wykonawczej, realizowanego w imieniu i na rzecz zamawiającego, obejmującego obowiązki związane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą i rozliczeniem zadania inwestycyjnego na drodze powiatowej nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice; w granicach administracyjnych gmin: Namysłów, Świerczów; na terenie powiatu namysłowskiego, w województwie opolskim. 3. Zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskim:3.1. Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia dokumentacji projektowej:1) aktualna mapa do celów projektowych,2) koncepcja techniczna.3.2. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie,2) projekt budowlany/projekty budowlane opracowany/opracowane w zakresie/zakresach zgodnym/zgodnych z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii,3) operaty wodnoprawne w niezbędnym zakresie,4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji (Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego.) Dokumentacja projektowa będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże:• projekt/projekty zagospodarowania terenu, • projekt/projekty branży drogowej,• inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących.5) specyfikacja/specyfikacje techniczna/techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,6) przedmiary robót,7) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,8) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,9) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,oraz dokumenty porealizacyjne obejmujące:10) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,11) geodezyjny operat powykonawczy przyjęty do zasobu przez PODGiK,12) protokoły sprawdzeń i badań,13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – jeśli będzie wymagane.3.3. Wykonanie robót drogowych w zakresie: 1) roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe,2) roboty konstrukcyjne i nawierzchniowe,3) usuniecie kolizji – jeśli będzie wymagane.3.4. Wykonanie kanalizacji deszczowej – jeśli będzie wymagane.3.5. Regulacja urządzeń obcych – jeśli będzie wymagane. 3.6. Wycinka zakrzaczeń znajdujących się w pasie drogowym. Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni, wysiew traw).3.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 4. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim są dofinansowane ze środków otrzymanych z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji strategicznych.5. Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem inwestorskim, terminy i warunki jej realizacji, projekt umowy z wykonawcą robót, pełna dokumentacja oraz inne dane dotyczące inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ i innych dokumentach opatrzonych nr DAG.250.3.7.2022 – dokumenty zamówienia zostały zamieszczone na stronach internetowych:1) miniPortalu Zamawiającego: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b93c11d1-3745-4cf7-a66b-92ac03b10c00.2) bip Zamawiającego: https://bip.namyslow.pl/4803/przebudowa-drogi-powiatowej-nr-1129-o-na-odcinku-ligota-ksiazeca-biestrzykowice.html.6. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego), należeć będzie:1) przejęcie od Zamawiającego obowiązków nadzoru;2) sprawdzenie zgłoszeń, projektów budowlanych i projektu wykonawczego, a także sprawdzanie i zatwierdzanie pozostałych dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych;3) przygotowanie i sprawdzenie dokumentów związanych z przekazywaniem placów budowy;4) kontrola procesu budowy;5) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zgłoszeniami budów, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 6) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów, poprawności stosowanych technologii wykonania, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz zapobieganie stosowania nieprawidłowych technologii wykonania;7) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru robót budowlanych; 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia stwierdzonych wad przez Wykonawcę robót oraz dokumentowanie ich przez prowadzenie dokumentacji cyfrowej i fotograficznej;9) wydawanie Wykonawcy, Podwykonawcom, Kierownikowi budowy lub Kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do Dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń;10) monitorowanie terminowości realizacji robót, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót” powiadamianie pisemnie Zamawiającego. 11) ustalanie aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym;12) organizowanie „Narad Budowy” na terenie budowy w zależności od potrzeb, z udziałem Wykonawców robót i przedstawicielem Zamawiającego, Kierownikiem budowy, Kierownikiem robót, oraz sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich zainteresowanym Stronom w terminie do 5 dni roboczych po naradzie;13) nadzorowanie robót w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność Nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót (za wyjątkiem przestoju w robotach) gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika budowy, Kierownika robót lub Zamawiającego;14) sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawców robót pod kątem zgodności z zakresem zrealizowanych prac potwierdzonych protokołem odbioru;15) uczestniczenie w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych bez domagania się dodatkowej zapłaty;16) wykonywanie innych działań i czynności nie wymienionych powyżej, a niezbędnych i koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i zabezpieczenia interesów Zamawiającego;17) przygotowanie dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru;18) analiza i zatwierdzanie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności itp.;19) opiniowania wniosków Wykonawcy umowy o roboty budowlanego o zmianę sposobu wykonania tej umowy w odniesieniu do materiałów lub technologii;20) przyjęcie od Wykonawcy robót skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej dotyczącej robót, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji oraz zatwierdzenie;21) informowanie Zamawiającego na piśmie o niezbędności wykonania robót koniecznych dodatkowych lub zamiennych, nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne i zgodne z treścią umowy jaką Zamawiający zawarł z Wykonawcą robót oraz jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa;22) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót m.in. sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót zamiennych / dodatkowych z uwzględnieniem kalkulacji kosztowych,23) sporządzanie raportu z czynności nadzoru inwestorskiego.7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.Dodatkowe kody CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.8. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.9. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.11. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.12. Miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa nr 1129 O na odcinku Ligota Książęca – Biestrzykowice; teren działania Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach