Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego”

Powiat Mrągowski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48897410150 , fax. +48897417275
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mrągowski
    Królewiecka 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48897410150, fax. +48897417275
    REGON: 51074251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach oświatowych Powiatu Mrągowskiego” w niżej wymienionych obiektach: a) Wykonanie termomodernizacji I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie w ramach zadania pn.: „Docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z elewacją budynku przy ul. Sobczyńskiego 1A w Mrągowie.” b) Wykonanie termomodernizacji budynku warsztatów szkolnych Mrągowskiego Centrum Kształcenia w ramach zadania pn: „Rozbudowa i unowocześnienie istniejącej bazy szkolnictwa zawodowego, samochodowego - mechanicznego i dostosowanie do standardów unijnych i wymogów podstawy programowej dla danego zawodu w Mrągowie przy ul. Mrongowiusza 65A, na dz. nr 85/3”. 2. Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie branż: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacji i urządzeń sanitarnych , w szczególności cieplnych, wodnych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, 3) instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Usługi nadzoru będą obejmowały w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez nadzór nad właściwym realizowaniem umowy o roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniami, przepisami i innymi uzgodnieniami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zaleceniami Zamawiającego, 2) uczestnictwo w czasie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 1) zapewnienie ciągłości prowadzenia usługi nadzoru w poszczególnych branżach poprzez wizytowanie terenu budowy z częstotliwością uzasadnioną przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz osobiste informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac robót budowlanych min. raz w tygodniu. 3) wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), 4) dokonywanie pod czas inspekcji budowy wpisów w dzienniku budowy oraz kontrola spisów dokonanych przez kierownika budowy, 5) zapoznanie się z dokumentacja projektową i wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami i innymi oraz z treścią umowy o roboty budowlane, 6) sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 7) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, 9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy, 10) uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych, zgodnych z umową z Wykonawcą, 11) czynny udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót, 12) udział w konsultacjach z projektantem w ramach ewentualnego nadzoru autorskiego, 13) kompleksową współpracę z Zamawiającym w zakresie pomocy przy rozliczaniu inwestycji (kontrola rozliczeń w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dot. rzeczowej realizacji robót budowlanych wymaganych do złożenia wniosku o płatność w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4: Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych), 14) przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót, informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją inwestycji, 15) chronienie interesów Zamawiającego, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, 16) czynne uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych związanych z realizacją inwestycji, 17) zgłaszanie konieczności wykonania robót nie objętych umową z Wykonawcą, wraz z uzasadnieniem pisemnym konieczności wykonania prac oraz weryfikowaniem ich kosztów w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ewentualnie z umową o przyznanie dotacji i pożyczki na realizację inwestycji, 18) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych - spisywania protokołów konieczności, 19) czynny udział w pracach komisji dotyczących przeglądów gwarancyjnych, przeglądów w ramach rękojmi i przeglądu pogwarancyjnego (inwestycja objęta jest 60 miesięcznym okresem gwarancji na wykonane prace budowlane). 2. Dokumentacja projektowa wraz z przetargową na wykonanie robót budowlanych jest opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego https://www.bip.powiat.mragowo.pl/art,6323,poprawa-efektywnosci-energetycznej-w-obiektach-oswiatowych-powiatu-mragowskiego w Załącznikach nr 8a , 8b , 9a , 9b , 10a , 10b , 11 , 12 , 12a . 3. Wartość robót budowlanych, które będą objęte nadzorem zgodnie ze złożoną najkorzystniejszą ofertą i podpisaną umową wynosi: 4 720 000,00 złotych brutto, przy terminie realizacji do 20.12.2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach