Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań: „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią” „Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” oraz „Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań: „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią” „Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” oraz „Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 2.1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią ” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią ” realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej. Obejmuje odcinek o długości łącznej około 0,074 km. Polegać ma na wykonaniu wzmocnienia podłoża mieszanką związaną cementem, podbudowy z betonu C12/15 oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej. Zakłada się zramowanie konstrukcji jezdni krawężnikiem 15x22cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Powierzchnia jezdni – około 350m2.Ponadto wykonawca zaprojektuje i wykona odwodnienie liniowe na długości około 48m od skrzyżowania z dz. nr ew. 2340 do włączenia do istniejącej sieci na ul. Dolnej. Po wykonaniu odwodnienia liniowego na odcinku nieobjętym przebudową drogi, istniejącą nawierzchnię jezdni należy odtworzyć. Wartość zadania: „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią ”Notecią wynosi ogółem 83 947,50 zł brutto . Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią ”„ Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” „Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią” Część 2 2.2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania „Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem „Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią”” realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej. Obejmuje odcinek o długości około 0,047 km. Polegać ma na rozebraniu nawierzchni z betonu asfaltowego oraz wykonaniu podsypki z piasku, podbudowy z betonu C12/15 oraz warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej. Zakłada się zramowanie konstrukcji jezdni obrzeżem 8x30cm (przy budynkach dopuszcza się wykonanie kostki do ścian przy zabezpieczeniu folią bąbelkową). Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Odwodnienie przedmiotowego odcinka należy zapewnić poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub w przypadku braku takiej możliwości poprzez nowoprojektowane wpusty. Powierzchnia jezdni – około 202m2.. Wartość zadania: „Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” wynosi ogółem 47 970,00 zł brutto. Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej:www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią ”„ Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” „Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią” Część 3 1.3. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania „ Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią” Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem „ Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią” Przebudowa drogi obejmuje wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej na odcinku o długości około 0,080 km. Polegać ma na wykonaniu wzmocnienia podłoża mieszanką związaną cementem, podbudowy z betonu C12/15 oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej. Zakłada się zramowanie konstrukcji jezdni krawężnikiem 15x22cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Odwodnienie przedmiotowego odcinka należy zapewnić poprzez projektowane wpusty z włączeniem do projektowanej (przez KPWiK Nakło) kanalizacji deszczowej. Rozwiązanie odwodnienia należy uzgodnić z Komunalnym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Nakle nad Notecią. Powierzchnia jezdni – około 400m2. Wartość zadania: „Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią” wynosi ogółem 94 857,60 zł brutto. Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej:www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: „Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią ”„ Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią” „Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią” 2.4. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot zamówienia dla Części 1, dla Części 2 oraz dla Części 3 będzie obejmował: 1. nadzór inwestorski nad realizacją dokumentacji projektowej, 2. nadzór inwestorski nad robotami przygotowawczymi, robotami rozbiórkowymi, wykonaniem nawierzchni jezdni, robotami towarzyszącymi, organizacją ruchu, 3. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4. dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót – został wykonany, 5. nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6. wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, 7. egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 8. egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 9. wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, 10. wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 11. analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 12. przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania, 13. uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej obiektów. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują) 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach