Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn.: „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. I i II wymiana kotłów” i „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. III centralna ciepła woda”

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn.: „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. I i II wymiana kotłów” i „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. III centralna ciepła woda”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn.: - „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. I i II wymiana kotłów”; - „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. III centralna ciepła woda”; 2. Zasadniczy zakres usługi obejmuje: 1.) Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru w trakcie realizacji umowy w branży sanitarnej (3 inspektorów), elektrycznej (1 inspektor) i konstrukcyjno – budowlanej (1 inspektor) 2.) Weryfikowanie i potwierdzanie przerobów przedstawionych w comiesięcznym raporcie Wykonawcy robót. 3.) Weryfikacja poprawności sporządzonej inwentaryzacji obiektów objętych zadaniem inwestycyjnym pn. "EKOMIASTO Stalowa Wola - wymiana źródeł ciepła". 4.) Analiza poprawności przyjętych procedur administracyjnych niezbędnych do realizacji robót budowlanych. 5.) Weryfikacja poprawności i kompletności opracowanych dokumentacji projektowych, w tym w szczególności weryfikacja projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych. 6.) Weryfikacja zmian i odstępstw od sporządzonej dokumentacji projektu na etapie realizacji robót budowlanych. 7.) Sporządzenie raportu końcowego 3. Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III – Czysta energia, Działanie 3.3 – Poprawa jakości powietrza, Poddziałanie 3.3.1 – Realizacja planów niskoemisyjnych. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz pod linkami do odrębnych postępowań na dostawy wraz z instalacjami oraz roboty budowlane w formule P+B: - http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-1203-1288 - http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-1203-1280 5. UWAGA! W związku ze zmianami organizacyjnymi w Urzędzie Miasta zmianie ulega miejsce składania i otwarcia ofert. Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 19 (parter). Miejsce otwarcia ofert: ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola Sala Konferencyjna im. E. Kwiatkowskiego (1 piętro).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 28 listopada 2019 r. do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 1843), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych pn.: „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. I i II wymiana kotłów” i „EKOMIASTO Stalowa Wola – wymiana źródeł ciepła – cz. III centralna ciepła woda” 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach