Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych ,,Wykonanie elewacji wraz z przebudową klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Narutowicza 10 w m. Góra” ,,Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy toalet w OSP Osetno” ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Grabowno,,.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych ,,Wykonanie elewacji wraz z przebudową klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Narutowicza 10 w m. Góra” ,,Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy toalet w OSP Osetno” ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Grabowno,,.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych Część 1 ,,Wykonanie elewacji wraz z przebudową klatki schodowej w budynku komunalnym przy ul. Narutowicza 10 w m. Góra” Dane ogólne obiektu: Budynek mieszkalny komunalny położony jest na działce o nr ewid. 907/1, w obszarze wpisanym do rejestru zabytków - w strefie „A” - ścisłej ochrony konserwatorskiej. Budynek sąsiaduje z budynkiem gospodarczym. Klasyfikacja wysokościowa: budynek niski. Ilość kondygnacji nadziemnych: 3. Zakres robót obejmuje: a) roboty związane z przebudową klatki schodowej w budynku – roboty tynkarskie, malarskie, stolarskie: - Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów – ok. 114,52 m2 - Ługowanie farby olejnej z tynków ścian – ok. 21,56 m2 - Gruntowanie ścian i sufitów środkami gruntującymi – ok. 114,52 m2, - Gładzie gipsowe na ścianach i sufitach , - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - Malowanie farbami olejnymi ścian, - Malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej i okiennej. - Malowanie farbami olejnymi rur wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych, - Malowanie farbami olejnymi balustrady schodowej, - rozbiórka i wykonanie nowej ścianki o konstrukcji drewnianej z drzwiami pod biegiem kl. schodowej, - wykonanie i montaż brakującego skrzydła okiennego wraz z uzupełnieniem okuć i dopasowaniem skrzydeł do ościeżnicy, - uzupełnienie tralek i odcinków poręczy. b) roboty elewacyjne – roboty rozbiórkowe, malarskie, różne: - Odbicie starych tynków na ścianach płaskich oraz ościeżach drzwiowych i okiennych – ok. 165,24 m2, - Uzupełnienie tynków na profilach ciągnionych oraz gzymsach, - Wykonanie nowych tynków kat. III na ścianach i ościeżach, - Malowanie nowych tynków farbami fasadowymi - - Malowanie stolarki drzwiowej i okiennej (drewnianej), - Wymiana drzwi wejściowych do budynku (od podwórka), - Wymiana uszkodzonych desek czołowych i podbitkowych wraz z malowaniem. Część 2 ,,Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i przebudowy toalet w OSP Osetno” Zakres robót przewidziany niniejszą inwestycją obejmuje n/w roboty: - rozbudowa istniejącej instalacji gazu o piec gazowy 2-funkcyjny, - budowa instalacji c.o. w pomieszczeniach socjalnych remizy oraz w garażach, - wymiana instalacji wody oraz armatury sanitarnej w pomieszczeniu kuchni oraz toaletach, - montaż zlewu w pomieszczeniu garaży wraz z odprowadzeniem wody, - roboty budowlane-wykończeniowe (płytki ścienne, malowanie). Część 3 ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Grabowno,,. Dane ogólne obiektu: Budynek zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym 291 w Grabownie, gmina Góra, woj. dolnośląskie. Obiekt o konstrukcji tradycyjnej murowanej z cegły pełnej na zaprawie wapienno-cementowej z dachem dwuspadowym, krytym dachówką. Budynek jednokondygnacyjny o parametrach: -pow. zabudowy – 261,77 m2, -długość obiektu – 18,75 m, -szer. obiektu – 21,03m, -pow. użytkowa -207,73 m2, -wysokość do kalenicy – max 10,70m, -kubatura – 1696,80 m3. Zakres robót przewidziany niniejszą inwestycją (etap I) obejmuje n/w roboty: - roboty rozbiórkowe starej podłogi sali głównej o powierzchni 133,44 m2, - wykonanie nowej posadzki o nawierzchni z płytek o wymiarach 30x30 cm wraz z nową konstrukcją i izolacją – 133,44 m2. Zakres nie obejmuje wymiany podłogi sceny. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz pytania i odpowiedzi stanowiące załącznik do SIWZ na roboty budowlane. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych inspektora w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość i forma oferty: - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1.1 . do SIWZ, - wypełniony ,,Wykaz doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 1a DO SIWZ - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy. W zakresie dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego proszę postępować zgodnie z instrukcją opisaną pod wzorem wykazu osób oraz PONIŻEJ: W PRZYPADKU, W KTÓRYM OSOBY WYMIENIONE W „WYKAZIE DOŚWIADCZENIA INSPEKTORA NADZORU” NIE SĄ PRACOWNIKAMI WYKONAWCY SKŁADAJĄCEGO OFERTĘ, A ZATEM PODSTAWĄ DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI NIE JEST UMOWA O PRACĘ NALEŻY TRAKTOWAĆ ICH JAKO ZASOBY UDOSTĘPNIANE PRZEZ PODMIOT TRZECI I ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY ZOBOWIĄZANIE DO ICH UDOSTĘPNIENIA PODMIOTU, KTÓRY NIMI DYSPONUJE, A W PRZYPADKU GDY NIE PODLEGAJĄ JESZCZE INNEMU PODMIOTOWI ( NP. PROWADZĄ WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ) – ZOBOWIĄZANIE ICH SAMYCH. Zamawiający żąda załączenia do oferty jedynie oświadczenia w zakresie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jako, że nie opisał warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach