Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli w pełnym zakresie, nad realizacją odrębnego przedmiotu zamówienia publicznego pn. Utworzenie oraz modernizacja cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT – w zakresie dotyczącym Powiatu Krasnostawskiego – etap II, dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – część 49 gmina Fajsławice

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88 , fax. 82 5764588
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88, fax. 82 5764588
    REGON: 110198209
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krasnystaw-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli w pełnym zakresie, nad realizacją odrębnego przedmiotu zamówienia publicznego pn. Utworzenie oraz modernizacja cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT – w zakresie dotyczącym Powiatu Krasnostawskiego – etap II, dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – część 49 gmina Fajsławice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli w pełnym zakresie, nad realizacją odrębnego przedmiotu zamówienia publicznego pn. Utworzenie oraz modernizacja cyfrowych baz danych: EGiB, BDOT500 oraz GESUT – w zakresie dotyczącym Powiatu Krasnostawskiego – etap II, dla potrzeb realizacji projektu „e-Geodezja cyfrowy zasób geodezyjny województwa lubelskiego” – dla części 49 gmina Fajsławice. Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę i monitoring prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, utworzeniem baz danych EGiB lub poprawą ich jakości i aktualności, wraz z doprowadzeniem tych baz do zgodności z pojęciowym modelem danych EGiB, określonym w załączniku nr 1a do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków, utworzeniem inicjalnej bazy GESUT zgodnej z pojęciowym modelem danych GESUT, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 roku w sprawie powiatowej bazy GESUT oraz krajowej bazy GESUT, utworzeniem bazy BDOT500 zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 roku w sprawie baz danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej dla danej jednostki ewidencyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie, nr: 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010 tytułem „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli …”, Znak sprawy: ZP.272.16.2018 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załaczony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony przed upływem terminu składania ofert w kopercie z dopiskiem WADIUM - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru i kontroli -”, Znak sprawy: ZP.272.16.2018 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw pok. 117- Kancelaria- Punkt Obsługi Klienta, a poświadczona przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem” kopia dokumentu załączona do oferty. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w oddzielnej kopercie lub koszulce poprzez dołączenie go do oferty. 6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać: 6.1. Nazwa i adres siedziby: Wykonawcy, beneficjenta gwarancji/ poręczenia tj. Zamawiającego: Powiat Krasnostawski, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, gwaranta/ poręczyciela; 6.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 6.3. Kwota gwarancji/poręczenia; 6.4. Termin ważności gwarancji/ poręczenia nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert; 6.5. Bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 8.1. Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 8.2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 10. Jednocześnie zamawiający informuje, że odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobligowany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (należy sporządzić wg Załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji która zawiera w szczególności firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie określonym w s.iw.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach