Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i remont zdegradowanych budynków w miejscowościach na terenie gminy Bieliny w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne.

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i remont zdegradowanych budynków w miejscowościach na terenie gminy Bieliny w celu ich adaptacji na mieszkania socjalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres robót budowlanych, dla których należy zapewnić nadzór obejmuje następujące prace: - roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, - roboty dekarskie, - ocieplenie budynków, - wykonanie posadzek, - montaż drzwi i okien, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie okładzin ścian, - roboty murarskie, - wykonanie schodów zewnętrznych - roboty elektryczne, - roboty instalacji wod.-kan. i c.o. - roboty wykończeniowe, - zagospodarowanie terenu. Dokumentacja techniczna do wglądu u zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do siwz, b) dokumentacja techniczna która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub na stronie zamawiającego dołączona do postępowania na roboty budowlane http://www.bieliny.biuletyn.net/?bip=2&cid=27&id=1157 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w branży: a) konstrukcyjno – budowlanej, b) sanitarnej, c) elektrycznej. 2. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. 3. Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz umową z wykonawcą robót budowlanych i ewentualnymi umowami z podwykonawcami. 4. Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej – wykonawczej, 5. Czuwanie nad realizacją harmonogramu, i informowanie zamawiającego o niezgodności robót budowlanych z harmonogramem. 6. Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 7. W ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego kontrolowanie robót budowlanych i stwierdzanie ich prawidłowości lub ich wstrzymanie, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8. Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 9. Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 10. Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych. 11. Obecność na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone oraz wpisem w zeszycie w siedzibie Zamawiającego. Częstotliwość wizyty na budowie inspektora nadzoru robót budowlanych, sanitarnych lub elektrycznych w ciągu tygodnia (każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu). 12. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 13. Sprawdzenie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót i dokumentacji powykonawczej faktycznie wykonanych robót. 14. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego. 15. Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót. 16. Na zakończenie inwestycji wymagane jest opracowanie operatu z zakresu nadzoru nad robotami budowlanymi, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 17. Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego oraz określone w projekcie umowy (zał. nr 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej), - dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym, zgodnie z pkt 4 Formularza ofertowego. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach