Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Bieliny w miejscowościach Bieliny, Górki Napękowskie, Napęków, Belno – etap I realizowany w ramach projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w otulinie Cisowsko – Orłowińskiego Parku Krajobrazowego na terenie gminy Bieliny i Łagów”

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Bieliny w miejscowościach Bieliny, Górki Napękowskie, Napęków, Belno – etap I realizowany w ramach projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w otulinie Cisowsko – Orłowińskiego Parku Krajobrazowego na terenie gminy Bieliny i Łagów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Bieliny w miejscowościach Bieliny, Górki Napękowskie, Napęków, Belno – etap I realizowany w ramach projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w otulinie Cisowsko – Orłowińskiego Parku Krajobrazowego na terenie gminy Bieliny i Łagów”. Podstawowy zakres robót budowlanych, dla których należy zapewnić nadzór obejmuje budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Bieliny, Górki Napękowskie, Napęków, Belno Budowę kanalizacji wykonawca wykona zgodnie z projektem budowlanym (zał nr 5 do siwz dokumentacja techniczna), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał nr 6 do siwz) oraz przedmiarem robót (zał nr 7 do siwz) 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w branży: a) sanitarnej, b) elektrycznej. 2. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy. 3. Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz umową z wykonawcą robót budowlanych i ewentualnymi umowami z podwykonawcami. 4. Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej – wykonawczej, 5. Czuwanie nad realizacją harmonogramu, i informowanie zamawiającego o niezgodności robót budowlanych z harmonogramem. 6. Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 7. W ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego kontrolowanie robót budowlanych i stwierdzanie ich prawidłowości lub ich wstrzymanie, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 8. Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, 9. Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 10. Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych. 11. Obecność na budowie co najmniej 3 razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone oraz wpisem w zeszycie w siedzibie Zamawiającego. Częstotliwość wizyty na budowie inspektora nadzoru robót sanitarnych lub elektrycznych w ciągu tygodnia (każda z wizyt na budowie musi odbywać się w innym dniu). 12. Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 13. Sprawdzenie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót i dokumentacji powykonawczej faktycznie wykonanych robót. 14. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego. 15. Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót. 16. Na zakończenie inwestycji wymagane jest opracowanie operatu kolaudacyjnego z zakresu nadzoru nad robotami budowlanymi, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i rozliczenia inwestycji. 17. Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego oraz określone w projekcie umowy (zał. nr 4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej), 1.4) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym, zgodnie z pkt 4 Formularza ofertowego. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach