Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa budynku żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej w Grodzisku Maz.

GMINA GRODZISK MAZOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 755 55 34 wew. 250 , fax. (22) 755 23 76
  • Data zamieszczenia: 2024-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
    ul. T. Kościuszki 12A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. (22) 755 55 34 wew. 250, fax. (22) 755 23 76
    REGON: 013269137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa budynku żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej w Grodzisku Maz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania: Budowa budynku żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej w Grodzisku Maz.”Nadzór inwestorski obejmuje całe zadanie inwestycyjne pn. „Budowa budynku żłobka i przedszkola przy ul. Okrężnej w Grodzisku Maz.” zamieszczone w ogłoszeniu o przetargu nr ZP.271.97.2023 z dnia 29.09.2023 r, we wszystkich branżach i rodzajach robót będących w zakresie w/w zadania. W związku z powyższym Wykonawca musi dysponować Inspektorami nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane uprawniające do nadzorowania robót we wszystkich specjalnościach (branżach), których roboty wchodzą w zakres przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Wymienione w SWZ specjalności Inspektorów nadzoru są to specjalności dla podstawowych rodzajów robót wchodzących w zakres zadania i, jeżeli będzie tak wynikało z zakresu robót w/w zadania, Wykonawca musi zapewnić też Inspektorów nadzoru w innych, wymaganych specjalnościach budowlanych. 1.1. Ogólny zakres robót budowlanych zadania inwestycyjnego, którego dotyczy przedmiotowy nadzór inwestorski obejmuje:Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego, trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku żłobka i przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Okrężnej na działce nr. ew. 33/2, obręb 0048 Grodzisk Mazowiecki, jednostka ewid. 140504_4 Grodzisk Mazowiecki. W budynku na parterze znajduje się oddział żłobkowy z 4 salami, a na 1 i 2 piętrze oddział przedszkolny z 7 salami. W skład budynku wchodzi też m.in. kuchnia z zapleczem, sala gimnastyczna, szatnie, pomieszczenia administracyjne, sanitarne, magazynowe i techniczne. Budynek posiada 2 klatki schodowe i 2 windy (osobową i gastronomiczną).Budynek zaprojektowany jest w technologii tradycyjnej, fundamenty są żelbetowe, ściany konstrukcyjne z pustaków ceramicznych a działowe z bloczków gazobetonowych, stropy w większości są z płyt kanałowych, dach o drewnianej więźbie pokryty jest papą. Wykończenie elementów zależy od przeznaczenia pomieszczeń: ściany: powłoka malarska, płytki ceramiczne, tapeta; podłoga: panele z litego drewna, płytki gresowe, wykładzina pcv; sufity- w większości sufit podwieszany z płyt g-k. W budynku jest stolarka drzwiowa (aluminiowa przeszklona/pełna i drewniana), okienna (w większości pcv) oraz aluminiowe przeszkolone fasady. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną. wod-kan, odgromową, grzewczą (ogrzewanie z kotłowni gazowej), gazowa, klimatyzacyjną, wentylacji mechanicznej, teletechniczną (LAN, światłowody, CCTV) oraz systemy: oddymiania, bezpieczeństwa gazowego, sygnalizacji pożarowej.Kuchnia wraz z zapleczem posiada kompletne wyposażenie technologiczne (m.in..: kuchnie gazowe, piece konwekcyjno-parowe, szafy mroźne i chłodnicze, kocioł warzelny, krajalnicę, szatkownicę, umywalki, szafy, stoły, regały, okapy, wózki transportowe). Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie m.in.: parkingu samochodowego (35 miejsc), placu zabaw, nawierzchni utwardzonych, ogrodzenia, uzbrojenia i oświetlenia terenu, drenażu opaskowego.Podstawowe parametry:-pow. działki: 3 102 m2-pow. zabudowy: 837,6 m2-pow. użytkowa: 1 976,2 m2-kubatura: 10 870,91 m31.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych zadania inwestycyjnego, którego dotyczy przedmiotowy nadzór inwestorski obejmuje:Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określony jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę: ModernEko Wojciech Świerczewski, ul. Pietrusińskiego 12 lok. 9, 42-207 Częstochowa. na którą składają się: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, zestawienie wyposażenia gastronomicznego i dokumentacja geotechniczna oraz modyfikującymi w/w dokumentację odpowiedziach na pytania zadane w przetargu.Pełna dokumentacja projektowa oraz inne dane dot. inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o przetargu nr ZP.271.97.2023 z dnia 29.09.2023 r. zamieszczonym na stronie Zamawiającego - Gminy Grodzisk Mazowiecki pod adresem:https://bip.grodzisk.pl/m,4715,zp271972023-budowa-budynku-zlobka-i-przedszkola-przy-ul-okreznej-w-grodzisku-maz.htmlSzczegółowy opis zawiera Rozdział IV SWZ i Zał nr 5 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Grodzisk Mazowiecki7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2.4) zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1) Zdolność technicznaWykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, pełnił funkcję nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej inwestycji - roboty budowlanej polegającej na:budowie minimum jednego obiektu kubaturowego, wyposażonego w wewnętrzne instalacje grzewcze, sanitarne, elektryczne, teletechniczne o kubaturze co najmniej 6 000 m³ i wartości robót minimum 7 000 000,00 zł brutto.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.2.4.2) Zdolność zawodowa:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:2.4.2.1. Koordynator - Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej posiadający:• Uprawnienia budowlane do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika budowy branży konstrukcyjno – budowlanej,• Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej inwestycji - roboty budowlanej polegającej na: budowie minimum jednego obiektu kubaturowego, wyposażonego w wewnętrzne instalacje grzewcze, sanitarne, elektryczne, teletechniczne o kubaturze co najmniej 6 000 m³ i wartości robót minimum 7 000 000,00 zł brutto.2.4.2.2. Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający:• uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych,2.4.2.3. Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający:• uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych,UWAGA! Osoby wskazane przez Wykonawcę w celu uzyskania punktów w ramach kryterium oceny ofert t.j. „Doświadczenie zawodowe osób, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 punkt 2.4.2.1., 2.4.2.2., 2.4.2.3, SWZ” (D) muszą być tymi samymi osobami, które wskazane zostaną przez Wykonawcę w Wykazie osób w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu i realizacji przedmiotowego zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Połączenie funkcji nie może wpływać na jakość prowadzonego nadzoru, w innym przypadku Inwestor ma prawo nakazać rozdzielenie tych funkcji, np. gdy asortymenty robót różnych branż będą realizowane równocześnie i nadzorowane przez jednego inspektora nadzoru inwestorskiego.Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 roku (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.z 2016 r. poz. 65) lub:- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale X SWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składane będzie na wzorze załącznika nr 8 do SWZ.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach