Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji realizowanej przez Gminę Głogów Małopolski

Gmina Głogów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8515123, 8515124 , fax. 178 515 120
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów Małopolski
    ul. Rynek 1
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 8515123, 8515124, fax. 178 515 120
    REGON: 69058207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:bip.glogow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji realizowanej przez Gminę Głogów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Uzbrojenie terenu zabudowy produkcyjno - usługowo – magazynowo składowej w m. Rogoź-nica, gmina Głogów Młp. w ramach projektu „Tworzenie warunków dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie ROF” (nr postępowania: OR.271.34.2018) w specjalności: -sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (koordynator) -sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -inżynieryjnej drogowej 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, która określa zakres i sposób wykonania robót i dostaw, dostępne na stronie bip.glogow-mlp.pl w zakładce „Przetargi – zamówienia publiczne i inne – Ogłoszenie o zamówieniu " jak również stanowiące Część B SIWZ. 3. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z poźn.zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, które będzie obejmowało w szczególności: 1) organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, 5) pisemne opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców robót budowlanych) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 6) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do użytkowania oraz sporządzenie pisemnej opinii dla Zamawiającego, 7) udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 8) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 9) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 11) kontrola terminowości wykonywania robót, 12) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych, technologicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 13) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 14) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, 15) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż, 16) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 17) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, 18) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych, lub Zamawiającego (również na wniosek Eksploatatora) do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 19) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, 20) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy robót budowlanych certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora, 21) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych inspektorów wszystkich branż przez okres 8 lat jeden raz w roku i sporządzanie pisemnej opinii z dokonanego przeglądu, 22) pisemne opiniowanie usterek lub wad zgłaszanych przez Zamawiającego lub Eksploatatora w okresie realizacji robót budowlanych, rozruchu oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 23) nadzór inwestorski w przypadku usuwania stwierdzonych wad w ramach gwarancji w zależności od wymaganej branży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – brak wymagań Zamawiającego w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w Części A SIWZ; 2) Zobowiązanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 Części A SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ) - jeżeli dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach