Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektor nadzoru inwestycyjnego w ramach zadania: 1. Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Mniów - Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej 2. Wzrost efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mniów

Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26080 Mniów, ul. Centralna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
    ul. Centralna 9
    26080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
    REGON: 54988400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektor nadzoru inwestycyjnego w ramach zadania: 1. Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Mniów - Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej 2. Wzrost efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji inspektor nadzoru inwestycyjnego w ramach zadania: 1. Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Mniów - Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej 2. Wzrost efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mniów Zadanie nr 1 - Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Mniów - Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w msc. Grzymałków, Skoki oraz budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w msc. Mniów ul. Kielecka Zakres rzeczowy budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzymałków i Skoki to budowa kanału sanitarnego grawitacyjnego ( Ø 200 PVC – 4.465,50 mb., Ø 160 PVC – 2.686,00 mb.), kanalizacji sanitarnej tłocznej (Ø 110 PE - 170,00 mb., Ø 90 PE - 1.073,00 mb.). W ramach zadania zostaną wykonaneh także 4 szt pompowni ścieków wraz ze sterowaniem Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w msc. Mniów ul. Kielecka to budowa sieci wodociągowej Ø 110 PE – 436 mb Całość zagadnienia dostępna na stronie BIP Mniów – Ogłoszenia - Przetarg pn.: Regulacja gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Mniów wymagane branże : - w specjalności instalacji wodociągowych i kanalizacji , - w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Zadanie nr 2 obejmuje wymianę lamp ulicznych na lampy LED oraz dobudowę oświetlenia ulicznego. W ramach zadania zostanie liczba zmodernizowanych źródeł oświetlenia ulicznego wyniesie 1070 sztuk wraz z sterowaniem. Zadanie będzie realizowane w ramach procedury Zaprojektuj i wybuduj W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadań w pełnym zakresie robót. wymagane branże : - w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). Obowiązki Wykonawcy wynikające z nadzoru inwestorskiego zostają rozszerzone o czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany zostanie w szczególności do: 1) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodności prowadzonych robót z zawartą umową. Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego – nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu, sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 2) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty, Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania i zawiadamia o nich na piśmie Zamawiającego, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu, 3) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, 4) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń Wykonawcy za wykonanie roboty, 5) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub bada, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotów i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych, 6) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem, 7) obowiązkiem Zleceniobiorcy jest przekazywanie Zleceniodawcy raportów z realizacji przedmiotu niniejszej umowy po zakończeniu każdego miesiąca , 8) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 9) w czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem, Inspektor Nadzoru bierze udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 10) w porozumieniu z Zamawiającym każdorazowe zawiadamianie właściwego organu nadzoru technicznego o wypadkach naruszania Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych, 11) potwierdzenia wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w dzienniku budowy, 12) skompletowania wraz z Wykonawcę robót budowlanych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego: protokołów odbioru, prób, badań, atestów, dokumentacji powykonawczej, kart gwarancyjnych itp., 13) w razie konieczności wykonania robót uzupełniających lub zamiennych działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokół konieczności podając przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo kosztorysowej, 14) przygotowania do odbioru częściowego i kocowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, 15) rozliczenia finansowego i rzeczowego realizowanego zadania inwestycyjnego, wraz ze sporządzeniem protokołów OT. 16) dojazd na miejsce budowy lub siedziby Zamawiającego, czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, 17) egzekwowania od Wykonawcy obowiązków wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz postanowień umownych 18) uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót, 19) ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego oraz powiadamiania Zamawiającego i Projektanta w każdym przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów, niejasności, sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej. 20) Opracowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) w ramach zadania nr 2 21) Oprócz podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających do jego obowiązków należeć również będzie: - sprawdzenie dokumentacji technicznej, - kontrola realizacji robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, - kontrola nad prawidłową realizacją zawartych umów pomiędzy Gminą a wykonawcą, - sporządzanie rozliczeń rzeczowo-finansowych realizowanych robót, - pomoc w przygotowaniu rozliczeń związanych z dofinansowanym zadaniem, - sprawdzanie kosztorysów wykonawców biorących udział w realizacji zadania. Wymagana minimalna ilość wizyt na budowie w czasie trwania robót – 2 razy w tygodniu (gdy prowadzone są roboty). Inspektor będzie do dyspozycji na każde żądanie Inwestora i uzasadnione żądanie Wykonawcy. Trzykrotna, nieuzgodniona z Zamawiającym, nieobecność inspektora nadzoru na budowie, wynikająca z powyższego zakresu, skutkować będzie rozwiązaniem umowy o nadzór inwestorski. 22) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia nadzoru lub rezygnacji z niego w przypadku gdy inwestycja nie będzie realizowana lub będzie realizowana w ograniczonym zakresie oraz możliwość zwiększenia zakresu w przypadku nadzoru robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej i SIWZ, których nie można było przewidzieć, a których wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) w formie notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach